پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

پروانه ها در رفسنجان به پرواز درآمدند

به گزارش “خانه خشتی”، نمایشگاه آثار هنری «پروانه شدن»، دو تن از هنرمندان رفسنجانی برپا شد.

این نمایشگاه که حاصل کار هنری خانم ها بهناز حسینی نوه و آزیتا سالاری با عنوان “پروانه شدن” است، هم زمان با عید مبعث، در نگارخانه فرهنگ افتتاح شد.

بهناز حسینی نوه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: در این نمایشگاه که با استقبال همشهریان رفسنجانی روبرو شد، بیش از چهل اثر در موضوعات و سبک های مختلف هنری (عکس، تصویر سازی، نقاشی برجسته، کلاژ و …) به نمایش گذاشته شده است که حاصل تلاش هنری خودم می باشد.

وی افزود: نزدیک به بیست اثر در سبک کوبیسم و با موضوع ترس و وحشت از خانم آزیتا سالاری به نمایش در آمده است.

حسنی نوه ادامه داد: در افتتاحیه این مراسم، اساتید و هنرمندان شاخص شهرستان هم چون سرکار خانم علوی، روحانی، خاندانی و آقای ابریشمی و … نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، از سرکار خانم علوی (مدیر آموزشگاه علوی) توسط این دو هنرمند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به اطلاع می رساند، خانم بهناز حسینی نوه بیش از یک دهه است که کار هنر نقاشی را به صورت جدی آغاز کرده و از میان سبک های مختلف، بیشتر به تصویر سازی علاقمند است. وی تا کنون نمایشگاه های مختلفی را در شهرهای ایران از جمله یزد برگزار و در مسابقات دانشجویی منطقه چهار موفق به دریافت جایزه شده است.

خانم سالاری نیز از دانشجویان رشته نقاشی است و آغاز فعالیت هایش را از زمان هنرستان و با شرکت در مسابقات شروع کرد. وی در بین سبک های مختلف به کوبیسم و کلاژ علاقمند است که این علاقمندی را به خوبی می توان در آثار این هنرمند مشاهده کرد.

نمایشگاه آثار هنری «پروانه شدن» صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۱ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۰ پذیرای علاقمندان است.

خروج از نسخه موبایل