در پی انتشار خبری صورت گرفت:

بازدید مسئولین از نمایشگاه صبر زینبی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 39615
بازدید مسئولین از نمایشگاه صبر زینبی در رفسنجان

یک روز پس از انتشار خبر پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی” مبنی بر عدم حضور مسئولین شهرستان در نمایشگاه صبر زینبی، امام جمعه، فرماندار و رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رفسنجان از این نمایشگاه بازدید کردند. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، نمایشگاه “صبر زینبی” همزمان با سالروز وفات حضرت زینب ( س ) آغاز شده […]

خانه » آخرین اخبار » بازدید مسئولین از نمایشگاه صبر زینبی در رفسنجان

یک روز پس از انتشار خبر پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی” مبنی بر عدم حضور مسئولین شهرستان در نمایشگاه صبر زینبی، امام جمعه، فرماندار و رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رفسنجان از این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، نمایشگاه “صبر زینبی” همزمان با سالروز وفات حضرت زینب ( س ) آغاز شده است و تا پنج شنبه هشتم خرداد ماه برای بازدید عموم ادامه دارد و پس از گذشت نزدیک به دو هفته از برپایی این نمایشگاه هیچ مسئولی از این نمایشگاه دیدن نکرده بود.

پایگاه خبری “خانه خشتی” طی خبری این مطلب را به گوش مسئولین فرهنگی شهر رساند و ازآنان خواست تا با حضورشان از این دست امور فرهنگی که توسط جمعی از جوانان فعال و پرشور شهرستان انجام میگیرد، حمایت خود را نشان دهند.

یک روز پس از انتشار این  خبر  امام جمعه، فرماندار و رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رفسنجان از این نمایشگاه بازدید کردند.

dsc01095

برچسب ها:
بازدید مسئولین از نمایشگاه صبر زینبی در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان