رییس اداره ورزش و جوانان رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خانه خشتی:

جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 39579
جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در رفسنجان برگزار می شود

رییس اداره ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار ما، از برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در رفسنجان خبر داد و گفت: برای این منظور، ۱۷ الی ۲۷ نفر از جوانان برتر شهرستان در نهادهای مختلف شناسایی و تجلیل می شوند. رویگر ادامه داد: این جوانان در جلسات مشاوره ای و نشست […]

خانه » آخرین اخبار » جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در رفسنجان برگزار می شود

رییس اداره ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار ما، از برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در رفسنجان خبر داد و گفت: برای این منظور، ۱۷ الی ۲۷ نفر از جوانان برتر شهرستان در نهادهای مختلف شناسایی و تجلیل می شوند.

رویگر ادامه داد: این جوانان در جلسات مشاوره ای و نشست های مختلف مسئولین استانی و کشوری حضور یافته و از نقطه نظرات آن ها استفاده می کنیم.

وی به اهمیت حضور جوانان در برنامه های فرهنگی اشاره کرد و گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، اداره جنگ و جبهه به عهده جوانان بود، در زمان حاضر نیز جوانان در عرصه سازندگی نقش مؤثری دارند و باید فضایی فراهم شود تا زمینه بروز و شکوفایی آنان فراهم شود.

وی هم چنین برگزاری هشتمین جشنواره ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی در رفسنجان را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: اجرای این جشنواره در شهر بهرمان که فضای بازی های قدیمی را احیا می کرد، بسیار مطلوب بود؛ حفظ بازی های بومی و محلی ضمن یادآور بودن خاطرات گذشتگان، در جلوگیری از افسردگی جامعه و پیشگیری از مضرات بازی های رایانه ای مؤثر خواهد بود.

رییس اداره ورزش و جوانان رفسنجان با اشاره به برگزاری جشن پسته در آبان ماه ۹۳ به میزبانی شهر رفسنجان، گفت: این جشن بزرگ که در پایان فصل برداشت پسته برگزار می شود، با حمایت فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی و با حضور استان های بیشتری برپا خواهد شد.

برچسب ها:
اداره ورزش و جوانان رفسنجان جشنواره رفسنجان رویگر علی اکبر هفته جوان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان