طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 39543
طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه رفسنجان برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رفسنجان گفت: طرح نشاط معنوی در دوبقعه متبرکه امامزاده سیدجلال الدین اشرف(ع) بخش نوق و امامزاده ابرهیم(ع) بهرمان برگزار می شود.  حجت الاسلام محمد محمد زاده در گفت و گو با “خانه خشتی”،افزود: این طرح با هدف پربار کردن اوقات فراغت تابستان دانش آموزان و در راستای عمل به رهنمود […]

خانه » آخرین اخبار » طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه رفسنجان برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رفسنجان گفت: طرح نشاط معنوی در دوبقعه متبرکه امامزاده سیدجلال الدین اشرف(ع) بخش نوق و امامزاده ابرهیم(ع) بهرمان برگزار می شود.

 حجت الاسلام محمد محمد زاده در گفت و گو با “خانه خشتی”،افزود: این طرح با هدف پربار کردن اوقات فراغت تابستان دانش آموزان و در راستای عمل به رهنمود رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اجرا می شود.

وی با اشاره به برگزاری این طرح در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه بیان کرد: برای اجرای این طرح بنا به درخواست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، مبلغ دینی متخصص در امر آموزش تربیتی و مشاوره کودکان ا ز سوی سازمان اعزام خواهد شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رفسنجان مهلت ثبت نام در این طرح را ۱۰ الی ۳۱ خردادماه عنوان کرد و گفت: طرح نشاط معنوی از هشتم تیر تا ۲۰ مرداد امسال برگزار خواهد شد.
وی افزود: در سال گذشته نزدیک به ۳۰۰ دانش آموز در این طرح در شهرستان شرکت داشتند.

برچسب ها:
طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه رفسنجان برگزار می شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان