تیم مذاکره کننده هسته ای باید به گونه ای عمل کنند که عزت خون شهدا حفظ شود

  • شناسه خبر: 39418
تیم مذاکره کننده هسته ای باید به گونه ای عمل کنند که عزت خون شهدا حفظ شود

امام جمعه رفسنجان گفت : حفظ عزت و اقتداری که به واسطه ریخته شدن خون شهدا برای نظام جمهوری اسلامی بوجود امده است ضروری است لذا عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای باید به گونه ای باشد تا این عزت حفظ شود و مصالح نظام در نظر گرفته شود. به گزارش “خانه خشتی“، حجت الاسلام […]

خانه » آخرین اخبار » تیم مذاکره کننده هسته ای باید به گونه ای عمل کنند که عزت خون شهدا حفظ شود

امام جمعه رفسنجان گفت : حفظ عزت و اقتداری که به واسطه ریخته شدن خون شهدا برای نظام جمهوری اسلامی بوجود امده است ضروری است لذا عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای باید به گونه ای باشد تا این عزت حفظ شود و مصالح نظام در نظر گرفته شود.
به گزارش “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در آیین برگزاری صبحگاه مشترک به مناسبت سوم خرداد افزود : رشادت های رزمندگان در عملیات بیت المقدس و ولایت پذیری آنان برای همگان قابل پذیرش است و ولایت پذیری بزرگترین درسی بود که دلاوارن دوران دفاع مقدس به ما آموختند.
وی افزود: همان گونه که رزمندگان در آن زمان گوش به فرمان ولایت بودند و با اتحاد وغیرت و جان نثاری در صحنه حضور یافتند و از کشور و مرزهای اسلامی دفاع کردند، ما نیز باید تلاش کنیم تا با تمام قوا در صحنه باشیم و عمل مزدوران علیه کشورمان را سرکوب کنیم.
رمضانی پور با اشاره به اهتمام رهبر فرزانه انقلاب به مقوله اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: این وظیفه همگانی امروز ماست که همچون رزمندگان جنگ تحمیلی با پشتوانه  ولایت و با اتحاد به میدان آئیم.
امام جمعه رفسنجان حفظ عزت و اقتداری که به واسطه ریخته شدن خون شهدا برای نظام جمهوری اسلامی بوجود امده است را لازم دانست و خاطرنشان کرد : عملکرد تیم مذاکره باید به گونه ای باشد تا این عزت حفظ شود و مصالح نظام در نظر گرفته شود.

برچسب ها:
شهدا عرت مذاکره نظام
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان