داستان نوجوان آتیش پاره و دیش ماهواره! + عکس

  • شناسه خبر: 39404
داستان نوجوان آتیش پاره و دیش ماهواره! + عکس

علی احمدی، نوجوان سیزده ساله روستایی است. وضع مالی خانواده علی خوب است و تقریبا از همه لحاظ تامین اند. کازرون خیرات آبادی دارد. او برای اینکه به خانوده اش بفهماند برداشتن ماهواره چقدر اهمیت دارد، حاضر شده خودش هزینه تعویض ماهواره با دستگاه گیرنده دیجتال را تامین کند؛ برای همین چند روزی را به […]

خانه » آخرین اخبار » داستان نوجوان آتیش پاره و دیش ماهواره! + عکس
علی احمدی، نوجوان سیزده ساله روستایی است. وضع مالی خانواده علی خوب است و تقریبا از همه لحاظ تامین اند. کازرون خیرات آبادی دارد. او برای اینکه به خانوده اش بفهماند برداشتن ماهواره چقدر اهمیت دارد، حاضر شده خودش هزینه تعویض ماهواره با دستگاه گیرنده دیجتال را تامین کند؛ برای همین چند روزی را به دور از چشم پدر و مادر کارگری کرده است!

به گزارش خانه خشتی به نقل سرویس فرهنگی پایگاه ۵۹۸، سجاد توکلی نوشت: ماهواره، آتیش پاره. چقدر هم وزن و قافیه. همه دنیا خواهد فهمید که انقلاب خمینی در حال رویش است. امام خامنه ای دیروز این نوید را داد که: اکنون رویش های انقلاب اسلامی بر ریزش ها غلبه کرده و نسل جوان و انقلابی در سراسر کشور، نوید بخش آینده ای روشن و همراه با پیشرفت هستند .

علی احمدی، نوجوان سیزده ساله روستایی است. وضع مالی خانواده علی خوب است و تقریبا از همه لحاظ تامین اند. کازرون خیرات آبادی دارد. در خسرو آباد مسجدی هست و آن مسجد پایگاهی دارد و پایگاه حلقه صالحینی. حلقه صالحین همان گعده خودمانی و دوستانی بچه های مسجد است که علی هم سر حلقه یکی از حلقه های پایگاه قمر بنی هاشم است.

او برای اینکه به خانوده اش بفهماند برداشتن ماهواره چقدر اهمیت دارد، حاضر شده خودش هزینه تعویض ماهواره با دستگاه گیرنده دیجتال را تامین کند؛ برای همین چند روزی را به دور از چشم پدر و مادر کارگری کرده است!

وقتی صاحب کار میدان تره بار، دستمزد علی سیزذه ساله را کف دستش گذاشت، علی برای حفظ خود، خواهر و خانواده اش پیش قدم شد. ماهواره را به روحانی مسجدشان تحویل داد. با پول دستمزدش گیرنده دیجیتال خرید. از همسایه ها هم خواست تا آنها هم ماهواره هایشان را جمع کنند!

یک حرف دیگر این نوجوان استان فارسی هم شنیدنی است که البته شاید برای خیلی ها قابل فهم نباشد؛ او گفته است حاضر است برود کار کند تا برای تک تک خانوده های روستا دستگاه گیرنده دیجیتال بخرد؛ امــا آن ها ماهواره نبینند!

از آن روز تا حالا با دوستانش در همان حلقه مذکور، توانسته دو خانه دیگر روستا را از اسارت آزاد کند و دشمنی که تا چند روز قبل در روستا آتش می سوزاند را دست و پا بسته برای نمایش در مسجد گذاشته اند!

یادش بخیر؛ امام روح الله می گفت: “رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ تر است، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید”.

به نظر می رسد کار این “علی” هم درسی بزرگ باشد برای بزرگترها. بزرگترهایی که با همه تحصیلات حقوقی حرف های عجیب می زنند؛ آقای رئیس جمهور این طور نیست؟!

برچسب ها:
داستان نوجوان آتیش پاره و دیش ماهواره! + عکس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان