به مناسبت سوم خرداد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 39400
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح رفسنجان برگزار شد

صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهردر محل سپاه ناحیه رفسنجان و با حضور نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان برگزار گردید . به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در این مراسم با اشاره به رشادت های رزمندگان در عملیات بیت المقدس و ولایت پذیری […]

خانه » آخرین اخبار » صبحگاه مشترک نیروهای مسلح رفسنجان برگزار شد

صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهردر محل سپاه ناحیه رفسنجان و با حضور نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در این مراسم با اشاره به رشادت های رزمندگان در عملیات بیت المقدس و ولایت پذیری آنان اظهار داشت: ولایت پذیری بزرگترین درسی بود که دلاوارن دفاع مقدس به ما آموختند.

وی افزود: همانگونه که رزمندگان در آن زمان گوش به فرمان ولایت بودند و با اتحاد و غیرت در صحنه حضور یافتند ما نیز باید تلاش کنیم تا با تمام قوا در صحنه باشیم.

رمضانی پور با اشاره به اهتمام رهبر فرزانه انقلاب به مقوله ی اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: این وظیفه ی امروز ماست که همچون رزمندگان جنگ تحمیلی با پشتوانه ی ولایت و با اتحاد به میدان آئیم.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش حفظ عزت و اقتداری که به واسطه ی ریخته شدن خون شهدا برای نظام جمهوری اسلامی بوجود امده است را لازم دانست و گفت: عملکرد تیم مذاکره باید به گونه ای باشد تا این عزت حفظ شود و مصالح نظام در نظر گرفته شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان