اختصاصی

رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بزرگترین رمان شنیدنی

  • شناسه خبر: 39397
رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بزرگترین رمان شنیدنی

نصرالله گرامی گفت: ایثارگری رزمندگان ما در آن دوران درس و الگویی است تا ما راه استقامت و پیشروی در راه هدف را با جدیت ادامه دهیم. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان در گفت و گو با “خانه خشتی”، رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از جمله عملیات آزادسازی خرمشهر […]

خانه » آخرین اخبار » رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بزرگترین رمان شنیدنی

نصرالله گرامی گفت: ایثارگری رزمندگان ما در آن دوران درس و الگویی است تا ما راه استقامت و پیشروی در راه هدف را با جدیت ادامه دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان در گفت و گو با “خانه خشتی”، رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از جمله عملیات آزادسازی خرمشهر را بزرگترین رمان شنیدنی برشمرد و آن را درسی برای جوانان نسل چهارم دانست.

وی با اشاره به ضرورت بازنگری فداکاریهای نسل های گذشته انقلاب در دفاع مقدس خاطر نشان کرد: فداکاریهایی که از جوانان دوران دفاع مقدس شنیده می شود در هیچ داستانی و رمانی وجود ندارد.

گرامی سخن امام خمینی(ره) که فرمودند”خرمشهر را خدا آزاد کرد” را یادآور شد و بیان داشت: ایثارگری رزمندگان ما در آن دوران درس و الگویی است تا ما راه استقامت و پیشروی در راه هدف را با جدیت ادامه دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استان کرمان برنامه توسعه در بعد اقتصادی را یکی از مهمترین فعالیت دولت در استان کرمان در سال ۹۳ عنوان کرد و افزود: به دنبال ان هستیم تا بتوانیم پیشرفت خوبی در اقتصاد کشور بوجود آوریم.

برچسب ها:
رشادت رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بزرگترین رمان شنیدنی رمان سوم خرداد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان