ریس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی:

احیای ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی، احیای ارزش های فرهنگی و باورهای دینی ماست

  • شناسه خبر: 39216
احیای ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی، احیای ارزش های فرهنگی و باورهای دینی ماست

ریس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: قهرمانان ورزشی ما سفیران ارزشی ما هستند. به گزارش “خانه خشتی”، ریس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی لحظاتی پیش، در آیین افتتاحیه هشتمین جشنواره ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی در بهرمان نوق فلسفه وجودی فدراسیون […]

خانه » آخرین اخبار » احیای ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی، احیای ارزش های فرهنگی و باورهای دینی ماست

ریس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: قهرمانان ورزشی ما سفیران ارزشی ما هستند.

به گزارش “خانه خشتی”، ریس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی لحظاتی پیش، در آیین افتتاحیه هشتمین جشنواره ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی در بهرمان نوق فلسفه وجودی فدراسیون را اجرای بازی های متنوع از باب مخاطبان ویژه آن بیان کرد و گفت: احیای ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی، احیای ارزش های فرهنگی و باورهای دینی ماست و باید در جهت انتقال فلسفه این بازی ها به نسل آینده تلاش کنیم.

غلامرضا جعفری به ویژگی های منحصر بفرد این بازی ها اشاره کرد و افزود: سهل الوصول بودن این بازی ها و تأثیر آن ها بر انسجام اقوام و ارکان خانواده ها و ایجاد ذهن قانون پذیر در آن ها از ویژگی های این بازی هاست که مختص جامعه ای با کرامت است، جامعه ای که امام راحل تأکید ویژه ای بر تکریم و صیانت آن داشتند.

وی ادامه داد: افتخار ماست که ایرانی در دنیا به تفکر، منش، بینش، اعتقادات و فرهنگش شهره است، نه صرف داشتن مدال های ورزشی؛ اگر چه قهرمانان ورزشی ما سفیران ارزشی ما هستند.

جعفری اظهار داشت: سعی ما بر این است در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و عینیت بخشی به سیاست های کلان نظام حرکت کنیم؛ که در این بخش مساعدت کلیه ارکان تصمیم گذار و تصمیم ساز را می طلبد.

ریس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی افزود: در سالی که با شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین گشته است، بایستی به عزم ملی که همان مشارکت همگانی و مدیریت جهادی که مهندسی علمی فرآیندهاست، توجه نماییم.

برچسب ها:
بهرمان رفسنجان ریس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی کشتی کویزی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان