اختلاف اصلاح‌طلبان و کارگزاران برای رسیدن به قدرت/نارضایتی برخی نزدیکان خاتمی از دولت

  • شناسه خبر: 39076
اختلاف اصلاح‌طلبان و کارگزاران برای رسیدن به قدرت/نارضایتی برخی نزدیکان خاتمی از دولت

گفته می شود برخی از نزدیکان خاتمی که نتوانستند در دولت یازدهم به جمع مسئولین بپیوندند و دست آنها از رسیدن به مقام و منصب کوتاه شد، به شدت ناراحت هستند. به گزارش خانه خشتی به نقل از خبر روز , در انتخابات ریاست جمهوری پس از آنکه کاندیدای مورد نظر اصلاح‌طلبان، عارف، از تیم […]

خانه » آخرین اخبار » اختلاف اصلاح‌طلبان و کارگزاران برای رسیدن به قدرت/نارضایتی برخی نزدیکان خاتمی از دولت
گفته می شود برخی از نزدیکان خاتمی که نتوانستند در دولت یازدهم به جمع مسئولین بپیوندند و دست آنها از رسیدن به مقام و منصب کوتاه شد، به شدت ناراحت هستند.

به گزارش خانه خشتی به نقل از خبر روز , در انتخابات ریاست جمهوری پس از آنکه کاندیدای مورد نظر اصلاح‌طلبان، عارف، از تیم نامزدهای انتخاباتی به نفع حسن روحانی کنار رفت، اصلاح‌طلبان به این فکر نزدیک شدند که دولت روی کار آمده یک دولت اصلاح‌طلب است.

این توهم ایجاد شده در میان اصلاح‌طلبان آنها را به این فکر واداشت تا با انتخاب رهبر برای اصلاح‌طلبان دوباره به اجماع رسیده و جریان اصلاح‌طلبی را پس از یک رکود ۸ ساله احیا کنند.

از این رو پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، اصلاح‌طلبان به دنبال قدرت بیشتر برای عرض اندام برآمدند؛ تا جائیکه هر کدام از شخصیت های اصلاح‌طلب به دنبال یافتن تریبون در تمام نقاط کشور برآمده و حتی در برخی موارد توانستند تریبون هایی برای خود پیدا کنند.

با این حال سهم اصلاح‌طلبان از حضور در دولت تقریباً صفر بود و آنها در حال برنامه ریزی برای ورود به کرسی های قدرت بعدی که یکی از آنها مجلس شورای اسلامی و دیگری مجلس خبرگان است، هستند.

در این میان با توجه به زمان نسبتاً زیاد تا انتخابات، در حال حاضر اکثریت اصلاح‌طلبان جلسات خود را احیا کرده اند تا بتوانند در نزدیکی انتخابات بهتر خود را سازماندهی کنند.

جهانبخش خانجانی یکی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی و محکومان فتنه ۸۸ که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ معاون تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد تبلیغاتی یکی از سران فتنه در تهران را برعهده داشته و همچنین در دوران ریاست جمهوری خاتمی هم مدیر روابط عمومی و سخنگوی وزارت کشور بوده است، در افزایش فعالیت اصلاح‌طلبان نقش داشته است.

آنچه که مهم است وجود اختلافات گسترده در این طیف در خصوص رسیدن به قدرت است؛ به طوری که گفته می شود میان طیف عارف و طیف هاشمی اختلافات زیادی به وجود آمده است.

گفته می شود برخی از نزدیکان خاتمی که نتوانستند در دولت یازدهم به جمع مسئولین بپوندند و دست آنها از رسیدن به مقام و منصب کوتاه شد، به شدت ناراحت هستند.

همچنین برخی از اصلاح‌طلبان هشدار داده اند که اگر دوباره صحبت از ائتلاف به میان آید و عده ای سراغ ائتلاف با دولت بروند، برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان لیست جدا در نظر می گیرند.

انتهای پیام

 

برچسب ها:
اختلاف اصلاح‌طلبان و کارگزاران برای رسیدن به قدرت/نارضایتی برخی نزدیکان خاتمی از دولت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان