مشاور استانداری گلستان عضویت ظریف در فیس بوک را بزرگترین افتخار وی در دنیا دانست

  • شناسه خبر: 38970
مشاور استانداری گلستان عضویت ظریف در فیس بوک را بزرگترین افتخار وی در دنیا دانست

علی اکبر جلالی بزرگترین افتخار جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور را عضویت وی در فیس بوک عنوان کرد و گفت: این عضویت باعث شده است تا ۲ میلیون نفر آمریکایی در فضای مجازی وی را رصد نمایند. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، علی اکبر جلالی مشاور استانداری استان گلستان در حوزه ی علم و فن […]

خانه » آخرین اخبار » مشاور استانداری گلستان عضویت ظریف در فیس بوک را بزرگترین افتخار وی در دنیا دانست

علی اکبر جلالی بزرگترین افتخار جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور را عضویت وی در فیس بوک عنوان کرد و گفت: این عضویت باعث شده است تا ۲ میلیون نفر آمریکایی در فضای مجازی وی را رصد نمایند.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، علی اکبر جلالی مشاور استانداری استان گلستان در حوزه ی علم و فن آوری در همایش مسئولین روابط عمومی های استان کرمان در سرچشمه ی رفسنجان، ضمن تبیین بندهایی از سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در رابطه با اشتغال و مشارکت همگانی تامین شرایط و فعال سازی کلیه امکانات ، منابع ملی و سرمایه های انسانی لازم است.

وی پیشتازی اقتصاد دانش بنیان و افزایش فهم تولید و صادرات محصولات را به عنوان بندی از سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: برای توسعه اشتغال ، عدالت در همه عناصر زنجیره ی تولید باید افزایش یابد.

جلالی با اشاره به راه اندازی طرحی در استان گلستان در زمینه اقتصاد دانش بنیان خاطر نشان کرد: بر اساس این طرح به دنبال ایجاد اشتغال و کاهش تورم هستیم که این دو عنصر وابسته به مشاغل دانش بنیان می باشند.

وی افزود: از کلیه فارغ التحصیلان استان گلستان در این طرح ثبت نام شده است و ۵ هزار نفر نام نویسی کرده اند.

جلالی تصریح کرد: روش های سنتی ما را به جایی نمی رسانند و با گذشت سال ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی تنها حرف می زنیم در حالیکه برای بیرون آمدن از چالش باید راهکار شاخصی ارئه دهیم.

وی تعداد بیکاران فارغ التحصیل در کشور را دو و نیم میلیون نفر عنوان کرد و گفت: ۲۰ درصد از افراد فاغ التحصیل که بیکارند مهتاد هستند.

این استاد روابط عمومی، ایران را در جایگاه ۱۵۳ در جهان از لحاظ دسترسی به اینترنت دانست و گفت: ارتباطات پهنای باند و فضای مجازی حق مردم است و نیاز است تا روش های آموزش نوین در این زمینه ارائه گردد.

جلالی روابط عمومی های امروز را متفاوت از گذشته دانست و گفت: امروزه روابط عمومی ها بصورت آنلاین و الکترونیک هستند و هر کارگزار روابط عمومی می تواند با ویژگیهای سرعت، شنیدن حرف های دیگران، توجه به فن آوری روز و ایجاد خلاقیت و نوآوری به کارگزار دیجیتالی تبدیل گردد.

وی ۶۰ درصد مدیریت دانش بنیان را شناخت داده ها و استفاده بهینه از انها عنوان کرد و بیان داشت: ۵۰ هزار بنگاه با ۳۰ درصد بازدهی در کشور وجود دارد که اگر این درصد به ۶۰ می رسید ۵۰ هزار مشاغل دانش بنیان در این حوزه ایجاد میشد.

جلاالی اقتصاد مقاومتی را در جهت رشد و شکوفایی کشور دانست و اظهار داشت: سیاست های کلی اقتصاد مقاومت بایستی با رویکرد جهادی همراه باشد تا نتیجه بخش باشد.

مشاور استانداری استان گلستان بزرگترین افتخار جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور را عضویت در فیس بوک عنوان کرد و گفت: این عضویت باعث شده است تا ۲ میلیون نفر آمریکایی در فضای مجازی وی را رصد نمایند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان