به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات

همایش مسئولین روابط عمومی های استان کرمان در سرچشمه برگزار شد

  • شناسه خبر: 38967
همایش مسئولین روابط عمومی های استان کرمان در سرچشمه برگزار شد

همایش مسئولین روابط عمومی های استان کرمان به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات در مجموعه فرهنگی هنری آزادی سرچشمه برگزار شد. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در این مراسم ضمن تبریک روز روابط عمومی ، این نهاد را قلب و نبض تپنده ی هر سازمان دانست و افزود: روابط عمومی […]

خانه » آخرین اخبار » همایش مسئولین روابط عمومی های استان کرمان در سرچشمه برگزار شد

همایش مسئولین روابط عمومی های استان کرمان به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات در مجموعه فرهنگی هنری آزادی سرچشمه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در این مراسم ضمن تبریک روز روابط عمومی ، این نهاد را قلب و نبض تپنده ی هر سازمان دانست و افزود: روابط عمومی ها بازوی مدیران و دست راست سازمانها محسوب می شوند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه ویژه روابط عمومی ها در هر سازمانی تصریح کرد: یکی از پیچیده ترین کارها شناخت و تجزیه و تحلیل محیط پیرامون سازمان است و مدیران با آشنایی از وضعیت پیرامون خود می توانند برنامه ریزی کنند و این وظیفه بر عهده ی روابط عمومی آن سازمان قرار دارد.

ملانوری خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها به عنوان موتور متحرک سازمان باید تحولات و مسائل مختلفی که در جامعه رخ می دهد را به خوبی رصد نمایند.

وی مطالعه و بررسی مداوم موضوعات پیرامون سازمان را از نقش های روابط عمومی برشمرد و گفت: روابط عمومی نیاز به افراد باانگیزه و علاقمند دارد که در جهت برنامه های سازمان گام بردارند.

فرماندار رفسنجان شناخت تهدیدها و فرصت های سازمان را از جمله وظایف روابط عمومی دانست و افزود: با یک بررسی مناسب می توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و با شناخت نیروهای تاثیرگذارمذهبی، فرهنگی، اقتصادی و … به عنوان یک فرصت می تواند راه استفاده از انها را در اختیار سازمان قرار دهد.

وی نقش روابط عمومی ها در تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران را اساسی دانست و خاطر نشان کرد: انتظار ما از روابط عمومی تنها تبلیغات و اطلاع سانی نیست بلکه می توانند در تصمیات سازمان یاری رسان مدیران باشند.

ملانوری اطلاع رسانی برنامه ها دولت و دستگاه های اجرایی، فرهنگ سازی برای همسو شدن با برنامه ها، ایجاد پیشنیاز عزم ملی که همان اعتماد ملی است و اعتماد سازی بین دستگاه ها اجرایی و مردم را چهار وظیفه ی روابط عمومی ها به عنوان یک نهاد برجسته ی فرهنگی برشمرد.

برچسب ها:
همایش مسئولین روابط عمومی های استان کرمان در سرچشمه برگزار شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان