حاشیه های سفر یکروزه فرماندار رفسنجان به بخش کشکوئیه + عکس

  • شناسه خبر: 38785
حاشیه های سفر یکروزه فرماندار رفسنجان به بخش کشکوئیه + عکس

سفر یکروز فرماندار رفسنجان به همراه جمعی از مدیران اجرایی شهرستان به بخش کشکوئیه با حاشیه هایی همراه بود. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی“، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان صبح روز گذشته به همراه جمعی از مدیران اجرایی شهرستان با عزیمت به بخش کشکوئیه این شهرستان از روستاهای احمدآباد، دئفه رضوی، عباس آباد امین، حسن آباد زندی، […]

خانه » آخرین اخبار » حاشیه های سفر یکروزه فرماندار رفسنجان به بخش کشکوئیه + عکس

سفر یکروز فرماندار رفسنجان به همراه جمعی از مدیران اجرایی شهرستان به بخش کشکوئیه با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی“، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان صبح روز گذشته به همراه جمعی از مدیران اجرایی شهرستان با عزیمت به بخش کشکوئیه این شهرستان از روستاهای احمدآباد، دئفه رضوی، عباس آباد امین، حسن آباد زندی، تقی آباد ، حسین آباد ، دهستان شریف آباد و شهر کشکوئیه بازدید و در جلسه سرمایه‌گذاران، شورای‌های اسلامی و شورای اداری این بخش شرکت کرد.

این سفر یکروزه ی فرماندار با حاشیه هایی همراه بود:

* مشکلات آسفالت، آب شرب و انشعابات غیر مجاز آب از جمله مسائل مشترکی بود که تقریباً از سوی اعضای شورای اسلامی روستاهای مورد بازدید، مطرح شد.

* نارضایتی از کوره های زغال سوزی و همچنین افزایش حضور افاغنه از دغدغه های اساسی این منطقه بود که هم از سوی بخشدار و هم از سوی رئیس شورای بخش کشکوئیه بیان گردید.

*بیشترین جمعیت استقبال کننده در دهستان شریف آباد بود که مساله گازرسانی به این دهستان اصلی ترین مشکلی بود که از سوی اعضای شورای اسلامی و اهالی این دهستان مطرح شد.

*در روستای حسین آباد فرماندار و هیات همراه بلافاصله پس از افتتاح دفتر شورای اسلامی این روستا قصد ترک روستا را داشتند که با این جمله ی یکی از اعضای شورای روستا مواجه شدند:” ما از صبح سه ساعت است که منتظر شماییم، شما نمی خواهید ۵ دقیقه وقت برای ما بگذارید”.

* فرماندار پس از سر بریدن اولین گوسفند قربانی که برای حضور وی تدارک دیده شده بود، از قربانی کردن در روستاهایی بعدی ممانعت کرد و این حیوانات زبان بسته از این مهلکه جان سالم به در بردند.

* زندانی شدن خبرنگاران و انتظار پشت درهای بسته بخشداری کشوئیه نیز یکی دیگر از حواشی این سفر یکروزه بود.

IMG_3845 IMG_3848 IMG_3859 IMG_3878 IMG_3886 IMG_3888 IMG_3892 IMG_3895 IMG_3902 IMG_3905 IMG_3921 IMG_3935 IMG_3956

 

برچسب ها:
حاشیه های سفر یکروزه فرماندار رفسنجان به بخش کشکوئیه + عکس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان