یاسر دلباز عکاس کشوری:

علاقه در عکاسی باید با علم روز پیش رود

  • شناسه خبر: 38762
علاقه در عکاسی باید با علم روز پیش رود

نشست عکاسی با حضور یاسر دلباز از عکاسان کشوری؛ در دفتر موسسه زنجیره امید رفسنجان برگزار شد. به گزارش خبرنگار خانه خشتی؛ یاسر دلباز ضمن تاکید به اینکه افراد هنرمند برمبنای استعدادشان کار می کنند گفت: علاقه و سلیقه در عکاسی باید بصورت علم پیش رود. وی افزود: در دوره گذشته همانند امروز مشکلاتی در […]

خانه » آخرین اخبار » علاقه در عکاسی باید با علم روز پیش رود

نشست عکاسی با حضور یاسر دلباز از عکاسان کشوری؛ در دفتر موسسه زنجیره امید رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خانه خشتی؛ یاسر دلباز ضمن تاکید به اینکه افراد هنرمند برمبنای استعدادشان کار می کنند گفت: علاقه و سلیقه در عکاسی باید بصورت علم پیش رود.

نشست خبری رفسنجان_زنجیره امید_یاسر دلباز

وی افزود: در دوره گذشته همانند امروز مشکلاتی در عکاسی وجود داشت که به علت عدم تسلط به علم روز بود و باعث می شد  کسانی  که با گرایش ها و هنرهای جدید آشنا هستند با  کمبود اطلاعات مواجه شوند.

دلباز با اشاره به اینکه شهر رفسنجان نیز همانند شهرهای دیگر نیاز به مطالعه در این زمینه دارد ادامه داد: علاقمندان به عکاسی باید گرد هم آیند و در مورد هنر عکاسی تبادل اطلاعات کنند.

وی در خصوص عکاسی خبری بیان کرد: عکس خبری در یک لحظه از یک حادثه گرفته می شود؛ اما در برخی عکس ها به جزء تجهیزات لازم که نیاز است باید در یک زمان و مکان مناسب گرفته شود.

نشست خبری رفسنجان_زنجیره امید_یاسر دلباز

یاسر دلباز با بیان اینکه یادگیری عکاسی و شناخت اولیه به تجهیزات گران قیمت نیاز ندارد خاطر نشان کرد: عکس گرفته شده از یک منطره با یک دوربین کامپکت هم قابل انجام است؛ ولی در عکاسی ماکرو دوربین به تجهیزات خاصی نیاز دارد.

وی مهم ترین عامل در حضور افراد در این کارگاه ها را فراهم کردن شرایط  و محیط مناسب عنوان کرد و افزود: استادان و دوستداران عکاسی علاقه دارند در چنین فعالیت هایی که از سوی موسسه های مختلف برگزار می شود شرکت کنند و زمانی موضوع عکاسی انتخاب آزاد باشد باعث امید در شخص شرکت کننده می شود.

لازم به ذکر است؛ صبح امروزکارگاه رتوش پرتره و ادیت طبیعت و اچ دی آر توسط این مدرس برگزار شد.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان عکس خبری کارگاه رتوش پرتره و ادیت طبیعت و اچ دی آر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان