الهام چرخنده:

به رهبر انقلاب می‌خواهم بگویم:آقا سایه‌تان بر سر ما مستدام و روز پدر بر شما مبارک باد

  • شناسه خبر: 38667
به رهبر انقلاب می‌خواهم بگویم:آقا سایه‌تان بر سر ما مستدام و روز پدر بر شما مبارک باد

به گزارش “خانه خشتی”، الهام چرخنده در جشن فرهنگ و انقلاب که به منظور تقدیر از جوانان هنرمند جبهه فرهنگی انقلاب و با حضور تعدادی از اهالی عرصه فرهنگ و هنر به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در تالار شهید چمران دانشکده فنی این دانشگاه برگزار شد، در خصوص اتفاقاتی که اخیراً برایش […]

خانه » آخرین اخبار » به رهبر انقلاب می‌خواهم بگویم:آقا سایه‌تان بر سر ما مستدام و روز پدر بر شما مبارک باد

به گزارش “خانه خشتی”، الهام چرخنده در جشن فرهنگ و انقلاب که به منظور تقدیر از جوانان هنرمند جبهه فرهنگی انقلاب و با حضور تعدادی از اهالی عرصه فرهنگ و هنر به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در تالار شهید چمران دانشکده فنی این دانشگاه برگزار شد، در خصوص اتفاقاتی که اخیراً برایش بوجود آمده گفت: خوشحالم که هنوز زنده‌ام و به مناسبت ۱۳ رجب تولد آقا امیرالمؤمنین در پیشگاه دانشجویان و اساتید محترم در عرصه هنر و فرهنگ هستم.

چرخنده ادامه داد: بعد از پخش اظهار ارادتم در آغازین روزهای بهار به رهبر معظم انقلاب اتفاقات عجیبی برایم افتاد و این اولین باری است که در خانه فرهنگی خودم صحبت می‌کنم. دقیقاً بعد از پخش این ویدیو بود که من از شبکه‌های مختلف منافقان، صدای آمریکا و مخالفان صحبت‌هایی شنیدم و همچنین برخی دوستانم در عرصه سینما نسبت به من خیلی لطف داشتند و پیامک‌های مختلف برایم ارسال می‌شود. متوجه شدم که چقدر از دستم ناراحت هستند و چقدر از این کلام من پریشان شده‌اند.

این بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: در همان شرایط بود که دلم شکست و غصه دار شدم. اما همان لحظه یاد فرمایش حضرت امام(ره) افتادم که گفته بود هر وقت دشمن از شما تعریف کرد ناراحت شوید. بعد از این جریان تلویزیون‌های مختلف شروع به فحاشی، تهمت و تهدید کردند و صدای آمریکا و شبکه من و تو که به دور از خاک وطن، مردم و رهبرم هستند، زنده باد و مرده باد سرمی‌دادند و می‌گفتند که این کار را انجام دهید و آن کار را انجام ندهید.

چرخنده افزود: به عنوان یک سینماگر متوجه شدم این حال، حال بسیار خوبی است. این ماجرا ادامه پیدا کرد و به صفحات شبکه‌های اجتماعی رسید و همه چیز در اینستگرام شروع شد. در شب تولد پسرم، شیشه‌های ماشینم را شکستند. همان جا خطاب به حضرت علی(ع) گفتم یا علی(ع) حواس شما هست؟ من متوجه می‌شوم که غربت شیعه چقدر سخت بوده است. در همان زمان غصه الهام چرخنده و باور قلبی‌اش از بین رفت تنها یک جمله (واعتصموا بحبل الله جمیعا) به ذهنم آمد و احساس کردم بچه مسلمانان و عاشقان مولا هستند و مرا تنها نگذاشتند. و همان روز به لباس سنتی ایران ملبس شدم که به انگلیسی روی آن نوشته بودم من همه جانم فدای امیرالمومنین، رهبرم، خاکم، تمام مسلمین. در نتیجه این اقدام حال آنهایی که از من بد بود، بدتر شد.

وی ادامه داد: الآن که اینجا ایستادم کمرم درد می‌کند چون دیشب دوباره به جرم عاشقی مرا با چوب زدند.

چرخنده با اشاره به اینکه این کشور برای هیچ دسته و رنگ خاصی نیست یادآور شد: وطنم بوی آرامش، صبر و ایمان می‌دهد. و من هم یک بچه مسلمان هستم. تحصیلاتم مهندسی معماری است و با افتخار می‌گویم که قاری قرآن بودم و سالها در بخش بسیج مساجد نقاشی تدریس کردم. از سال ۷۹ وارد سینما شدم اما فکر می‌کنم دیگر تصویرم را نبینید چون برایم پیام فرستاده بودند که خانم چرخنده سینمای ما جای چنین زنانی نیست. برایم این سوال بوجود آمد که فضای فرهنگی ما جای چه نوع زنانی است؟ امیدوارم که همچنان خداوند این قدرت و یاری را به من بدهد. پدرم همیشه به من می‌گفت سرت را بالا بگیر و یا علی بگو.

وی در خصوص تبدیل ارزشها به ضدارزشها توضیح داد و گفت: من سالهای زیادی خارج از کشور بودم و مستند آیین ساختم. و به تمام سنت‌ها و فرقه‌ها احترام می‌گذارم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که ارزشها تبدیل به ضد ارزشها شده است. فکر می‌کنم بخش فرهنگی ما احتیاج به یک هدیه فرهنگی دارد؛ بنابراین یک بسته فرهنگی برای مقابله با دشمنان دارم. به نظرم سینمای ما جای پاکی و ایمان و یک نوع سینمای واقعی است که به فرهنگ ایران کمک کرده است.

چرخنده در پایان گفت: بسته فرهنگی‌ام این است که تولد آقا امیرالمومنین را به حضرت آقا رهبر عظیم الشأن کشورمان تبریک بگویم و به ایشان بگویم انشا الله سایه شما مستدام باشد و روز پدر هم برشما مبارک.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران

 

برچسب ها:
الهام چرخنده خانه خشتی روز پدر مقام معظم رهبری یا علی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان