حسین عباسی مجری برنامه های تلویزیون:

الگوی من همیشه مردم هستند/دل چسب ترین اجرای من، شلوغ ترین آن نبوده است

  • شناسه خبر: 38597
الگوی من همیشه مردم هستند/دل چسب ترین اجرای من، شلوغ ترین آن نبوده است

به گزارش “خانه خشتی”، در حاشیه جشنواره دوقلوها و چندقلوهای جنوب شرق کشور با حسین عباسی مجری محبوب صدا و سیما گفت و گو کردیم: حسین عباسی متولد ۲۴ فروردین ۱۳۵۴ می باشد و از سال ۷۳ وارد کار تلویزیون و از سال ۸۰ وارد کار زنده شده است. وی در خصوص حضورش در رفسنجان […]

خانه » آخرین اخبار » الگوی من همیشه مردم هستند/دل چسب ترین اجرای من، شلوغ ترین آن نبوده است

به گزارش “خانه خشتی”، در حاشیه جشنواره دوقلوها و چندقلوهای جنوب شرق کشور با حسین عباسی مجری محبوب صدا و سیما گفت و گو کردیم:

حسین عباسی متولد ۲۴ فروردین ۱۳۵۴ می باشد و از سال ۷۳ وارد کار تلویزیون و از سال ۸۰ وارد کار زنده شده است. وی در خصوص حضورش در رفسنجان به خبرنگار ما گفت: چند بار دیگر نیز برای اجرا به رفسنجان آمده ام، اما در این مراسم که باحضور عموم مردم و خانواده ها برگزار شده بود، برایم تنوع داشت.

عباسی دلچسب ترین کارش را در این چند سال اخیر شلوغ ترین آن ندانست و افزود: اجراهایی که برای بچه های بی سرپرست، خانه سالمندان، قشر کارگر در عسلویه که ۱۴ روز با سختی بسیار گاز را استخراج می کنند، از بهترین اجراهای من بوده است.

وی هدفش از آمدن به سمت اجرا را ایجاد انرژی مثبت در مخاطب بیان کرد و به خبرنگار ما گفت: آدمی نیستم که نقش بازی کنم؛ حتی در بدترین شرایط جسمی، زمانی که جلوی دوربین می روم، فضای خارج از کار را به فراموشی می سپارم و سعی می کنم در تلویزیون خودم باشم و انرژی منفی به بیننده ندهم.

روز ملی دوقلوها رفسنجان20

وی در ادامه با تأکید براینکه مردم او را در فضای شاد قبول دارند بیان کرد: بخش جدی را دوست نداشته و انجام نداده ام و تلاش می کنم در فضای شاد برنامه اجرا کنم و اگر شهادت بزرگی باشد اجرای متفاوتی خواهم داشت.

عباسی در خصوص برنامه ها و فعالیت هایش در سال ۹۳ خاطر نشان کرد: برنامه هایم قابل پیش بینی نیست، رشته اصلی ام بازیگری است و در خدمت شبکه هستم و فکر میکنم امسال بیشتر در بازی فعلیت کنم تا اجرا.

وی الگوی خود را دل ها و چشم های مردم دانست و افزود: در جایگاهی نیستم که بخواهم نظر دهم، در این زمینه بسیاری از مجریان الگوی من بوده اند. ولی سعی میکنم از هر مجری نکته ای برداشت کنم و جلوی دوربین به گونه ای باشم که در پشت دوربین هستم. الگوی مهم من همیشه مردم هستند.

عباسی جشن روز ملی دوقلوها در رفسنجان را صمیمی و خوب عنوان کرد و افزود: خوشحالم که لبخند مردم را دیدم و از لبخند های مردم هم استفاده کردم و از انرژی مردم بهره گرفتم و ان شالله به حرمت دل پاک و لبخندی که بر لب مردم بود خدا به ما نگاهی کند.

روز ملی دوقلوها رفسنجان حسین عباسی

برچسب ها:
جشنواره دوقلوها و چندقلوها حسسین عباسی خانه خشتی رفسنجان مجری صداوسیما
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان