ارسال ۲۰۰ طرح به جشنواره جابر بن حیان رفسنجان

  • شناسه خبر: 38593
ارسال ۲۰۰ طرح به جشنواره جابر بن حیان رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی”، جشنواره جابربن حیان با موضوعات جمع‌آوری، نمایش، تحقیق، آزمایش، طراحی و ساخت ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهرستان رفسنجان برای شرکت در جشنواره استانی و کشوری در محل دبستان دخترانه موسی بن جعفر (ع) رفسنجان آغاز به کار کرد. دبیر جشنواره دانش آموزی جابربن حیان رفسنجان گفت: ۲۰۰ طرح با موضوعات جمع‌آوری، […]

خانه » آخرین اخبار » ارسال ۲۰۰ طرح به جشنواره جابر بن حیان رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی”، جشنواره جابربن حیان با موضوعات جمع‌آوری، نمایش، تحقیق، آزمایش، طراحی و ساخت ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهرستان رفسنجان برای شرکت در جشنواره استانی و کشوری در محل دبستان دخترانه موسی بن جعفر (ع) رفسنجان آغاز به کار کرد.

دبیر جشنواره دانش آموزی جابربن حیان رفسنجان گفت: ۲۰۰ طرح با موضوعات جمع‌آوری، نمایش، تحقیق، آزمایش، طراحی و ساخت ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی به این جشنواره ارسال شده است.

سید محمد حسینی با بیان اینکه دانش آموزان خلاق و دارای طرح و ایده‌های برتر می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، اظهار کرد: از بین طرح های ارسالی، ۵۰ طرح انتخاب و به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: این ۵۰طرح در مرحله استانی به داوری گذاشته می‌شود و در نهایت سه طرح به جشنواره استان راه می‌یابند.

حسینی گفت: طرح‌های انتخابی در استان نیز به مرحله کشوری راه می‌یابند، به طوری که رفسنجان سال گذشته در زمینه آزمایش یک طرح برتر کشوری داشت.

کارشناس تکنولوژی آموزش وپرورش مقطع متوسطه آموزش و پرورش رفسنجان بیان کرد: طرح‌های عملیاتی و کاربردی بیشتر مد نظر است و در قالب کار عملی و پروسه تحقیقاتی طرح‌ها مورد بررسی و انتخاب قرار می‌گیرند.

حسینی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا یک هفته دایر است و دانش‌آموزان و سایر افراد علاقمند می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع: تسنیم

برچسب ها:
آموزش و پرورش جشنواره جابر بن حیان رفسنجان طرح
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رامین کسرائی

    باسلام و خسته نباشید . باعنایت به اینکه بنده مدرس ا طرح جابر بن حیان در استان کرمانشاه هستم مشتاق به اشتراک گذاشتن اطلاعات در این زمینه می باشم . رامین کسرائی . مدرس طرح های جابر و در س پژوهی - ۰۹۱۸۲۷۷۱۵۴۸
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان