گفت و گوی خانه خشتی با افشین جباری:

شادی مردم را با هیچ چیز عوض نمیکنم

  • شناسه خبر: 38587
شادی مردم را با هیچ چیز عوض نمیکنم

به گزارش “خانه خشتی“، بزرگترین جشنواره دوقلوها و چندقلوهای جنوب شرق کشور در سالن کوثر رفسنجان برگزار شد. در حاشیه این مراسم افشین جباری مجری برنامه طنز، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما بیان کرد: از سال ۵۷ وارد عرصه هنر شدم و رشته اصلی ام شعبده می باشد، ولی در کنار این […]

خانه » آخرین اخبار » شادی مردم را با هیچ چیز عوض نمیکنم

به گزارش “خانه خشتی، بزرگترین جشنواره دوقلوها و چندقلوهای جنوب شرق کشور در سالن کوثر رفسنجان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم افشین جباری مجری برنامه طنز، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما بیان کرد: از سال ۵۷ وارد عرصه هنر شدم و رشته اصلی ام شعبده می باشد، ولی در کنار این کار اجرا و مجری گری شبکه استانی همدان و شبکه تهران را انجام می دهم.

وی در خصوص همکاری با محمد شکوه گفت: ۳ سال با وی (بمب خنده ایران) همکاری میکنم و از انجام کار تقلید صدا بسیار راضی ام؛ زیرا خنده را بر روی لب مردم می آورد و ما نیز از شادی مردم شاد  می شویم؛  این شادی را با هیچ چیز عوض نمی کنیم؛ حتی با مادیات قابل قیاس نیست.

جباری در پاسخ به سؤال خبرنگار ما در خصوص سفر به رفسنجان، گفت: ما اکثر شهرهای ایران را رفته ایم و اولین بار است که به شهر رفسنجان آمدم، مردم رفسنجان را مردمی خونگرم، خوب، هنر دوست و با فرهنگ دیدم؛ واقعا تشویق ها و شور و حال آنان را در سالن های ۵۰۰۰ نفره تهران شاهد نبودم؛ شادی را برای مردم رفسنجان خواستارم.

وی در خصوص سال فرهنگ و اقتصاد در جهت ترویج هنر اظهار داشت: طبق سخن مقام معظم رهبری که بارها فرموده اند شادی روغن کاری چرخ های جامعه است و پیشرفت اقتصاد بدون فرهنگ موثر نیست، ما با این شادی که از طریق کارهای فرهنگی به مردم انتقال می دهیم صد در صد در پیشرفت و زمینه های دیگر ، این امر را طبق فرمایشات ایشان انجام  می دهیم.

افشین جباری در پایان گفت: خوشحالم که امسال به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده و این نشان می دهد آینده مملکت آینده روشنی است و از عوامل خانه خشتی به علت اشاعه تبلیغ هنر، فرهنگ و شادی که کار بسیار سختی است تشکر میکنم.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان شادی طنز مردم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان