مسئول انجمن کانگ فوتوآ 21 در رفسنجان

ورزش راه پیشگیری از معضلات جوانان/ مشکل عمده مردم فقر حرکتی است

  • شناسه خبر: 38535
ورزش راه پیشگیری از معضلات جوانان/ مشکل عمده مردم فقر حرکتی است

ورزش به آن شکلی که به ما معرفی شده است نیست، ورزش تنها قهرمانی و مدال آوری نیست بلکه ما میتوانیم ورزش پهلوانی نیز داشته باشیم. حسین محمودی مسئول انجمن کانگ فوتوآ ۲۱ در رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی”، این رشته ی ورزشی را به عنوان یک ورزش رزمی و ملی ایرانیان […]

خانه » آخرین اخبار » ورزش راه پیشگیری از معضلات جوانان/ مشکل عمده مردم فقر حرکتی است

ورزش به آن شکلی که به ما معرفی شده است نیست، ورزش تنها قهرمانی و مدال آوری نیست بلکه ما میتوانیم ورزش پهلوانی نیز داشته باشیم.

حسین محمودی مسئول انجمن کانگ فوتوآ ۲۱ در رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی”، این رشته ی ورزشی را به عنوان یک ورزش رزمی و ملی ایرانیان معرفی کرد و گفت: این ورزش متفاوت از کانگ فوتو چینی و به طور کامل ایرانی است و برای تمام سنین از ۷ تا ۷۰ سال برنامه دارد.

وی افزود: این رشته ورزشی برای سنین پایین به عنوان بازی و در سنین بالاتر به عنوان حرکات اصلاحی به منظور رفع مشکلات بدنی مطرح می باشد.

محمودی رشته ورزشی کانگ فوتوآ را برای مشکلات بدنی از جمله کمردرد، زانودرد، پاهای پرانتزی، کف پای صاف و مشکلات داخلی از جمله فشار خون، چربی و قند خون مناسب دانست و گفت: با پرداختن به این ورزش و انجام حرکات اصلاحی این مشکلات بدنی برطرف می شود.

وی خاطر نشان کرد: می توان از افراد ورزیده در این رشته ی ورشی به منظور امداد و نجات در سوانح و حوادث استفاده کرد.

محمودی تعداد بیمه شدگان این رشته در سال گذشته در رفسنجان را ۲۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: استقبال مردم رفسنجان از این رشته بسیار خوب بوده است و می توانم بگویم که در رده ی سنی بزرگسال در کشورحرف اول را می زنند.

وی فقر حرکتی را مشکل عمده مردم دانست و گفت: ورزش به آن شکلی که به ما معرفی شده است نیست، ورزش تنها قهرمانی و مدال آوری نیست بلکه ما میتوانیم ورزش پهلوانی نیز داشته باشیم.

محمودی راه پیشگیری از معضلات جوانان از جمله اعتیاد را ورزش دانست .

حسین محمودی مسئول انجمن کانگ فوتوآ ۲۱ جنوب شرق کشور، مدت ۲۰ سال است که در حال فعالیت در این رشته می باشد و مدت ۸ سال است که این انجمن رادر رفسنجان راه اندازی نموده است.

برچسب ها:
حسین محمودی مسئول انجمن کانگ فوتوآ 21 در رفسنجان خانه خشتی رفسنجان کانگ فوتوآ 21 ورزش راه پیشگیری از معضلات جوانان/ مشکل عمده مردم فقر حرکتی است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان