فرماندار رفسنجان در جمع ورزشکاران باشگاه ورزشی کانگ فوتوآ 21

رفسنجان در جایگاه واقعی خود قرار ندارد

  • شناسه خبر: 38532
رفسنجان در جایگاه واقعی خود قرار ندارد

همزمان با شب میلاد امام علی(ع) که مصادف با روز ملی کونگ فو در ایران است ، فرماندار رفسنجان  با همراهی مسئولین اداره ورزش و جوانان و هلال احمر شهرستان از باشگاه ورزشی کانگ فوتوآ ۲۱ این شهرستان بازدید کرد. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حمید ملانوری نشاط را لازمه توسعه برشمرد و اظهار داشت: هم […]

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان در جایگاه واقعی خود قرار ندارد

همزمان با شب میلاد امام علی(ع) که مصادف با روز ملی کونگ فو در ایران است ، فرماندار رفسنجان  با همراهی مسئولین اداره ورزش و جوانان و هلال احمر شهرستان از باشگاه ورزشی کانگ فوتوآ ۲۱ این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حمید ملانوری نشاط را لازمه توسعه برشمرد و اظهار داشت: هم اکنون بیش از هر زمانی نیاز به گرو های بانشاط و فعال در شهرستان هستیم تا با کمک آنان بتوان شهرستان را توسعه داد.

وی افزود: خرسندیم که گروه های ورزشی در رفسنجان در حال توسعه هستند، این مراکز که با حضور جوانان ، نوجوانان وبزرگسالان همراه است می تواند در جهت رشد جامعه کمک کند.

ملانوری جایگاه فعلی رفسنجان را جایگاه واقعی آن ندانست و گفت: حرکت های ورزشی در شهرستان می توانند به ارتقای آن کمک شایانی کنند.

حسین محمودی مسئول انجمن کانگ فوتوآ ۲۱ در رفسنجان نیز هدف این انجمن را پهلوان پروری به جای قهرمان پروری عنوان کرد و گفت: ما به دنبال تربیت انسان هایی هستیم تا به هم احترام بگذارند و در راه دانایی قدم بگذارند.کانگ فوتوآ 21 در رفسنجان-محمودی-ورزش-رفسنجانtفرماندار

وی با اشاره به امکانات محمدود این انجمن مردمی تصریح کرد: افرادی که دوست دارند تا برای ساختن جسم شان حرکتی کنند می توانند به ما ملحق شوند.

محمودی خاطرنشان کرد: این رشته ورزشی دارای افراد ورزیده ایست که می توانند در سوانح و حوادث به سازمان هایی از جمله هلال احمرو انتقال خون یاری برسانند.کانگ فوتوآ 21 در رفسنجان-محمودی-ورزش-رفسنجان (6)

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان رفسنجان در جایگاه واقعی خود قرار ندارد ورزش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امیر حسین کردستی

    توآآآآ
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان