قابل توجه برگزار کنندگان جنگ های شادی ، کنسرت های موسیقی، جشنواره های فرهنگی هنری و...

واحد بازرسی و نظارت بر برپایی کنسرت های موسیقی در رفسنجان راه اندازی شد

  • شناسه خبر: 38447
واحد بازرسی و نظارت بر برپایی کنسرت های موسیقی در رفسنجان راه اندازی شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کسانی که تمایل به برگزاری جنگ های شادی ، کنسرت های موسیقی و… را دارند می بایست تقاضاهای خود را مکتوب و در فرصت زمانی مناسب (حداقل۲۵روز قبل از برگزاری) شخصا به این اداره تحویل نمایند. به گزارش “خانه خشتی”،  سعید نجفی زاده در حاشیه راه اندازی واحد […]

خانه » آخرین اخبار » واحد بازرسی و نظارت بر برپایی کنسرت های موسیقی در رفسنجان راه اندازی شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کسانی که تمایل به برگزاری جنگ های شادی ، کنسرت های موسیقی و… را دارند می بایست تقاضاهای خود را مکتوب و در فرصت زمانی مناسب (حداقل۲۵روز قبل از برگزاری) شخصا به این اداره تحویل نمایند.

به گزارش “خانه خشتی”،  سعید نجفی زاده در حاشیه راه اندازی واحد بازرسی این اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:  باتوجه به راه اندازی واحد بازرسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف نظارت و بررسی بر عملکرد بخشهای مختلف تحت نظارت این اداره و همچنین جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد و مراکزی که بدون دریافت مجوز های لازم از این اداره مبادرت به فعالیت های تحت پوشش این اداره می کنند، کسانی که تمایل به برگزاری جنگ های شادی ، کنسرت های موسیقی و… را دارند می بایست تقاضاهای خود را مکتوب و با فرصت زمانی مناسب (حداقل۲۵روز قبل از برگزاری) شخصا به این اداره تحویل نمایند.

وی افزود: کلیه جشن های عمومی و خصوصی چه در اماکن عمومی وچه در محافل خصوصی و به ویژه در تالارها، سفره خانه ها،رستوران ها، هتل باغ ها ،مؤسسات و…که تمایل به حضور شخصیت های نمایشی یا اجرای کنسرت موسیقی و جنگ شادی دارند باید قبل از هر گونه اقدامی مجوزهای لازم را از این اداره اخذ نمایند.

نجفی تصریح کرد:  به همین منظور هرگونه تبلیغات نیز تا قبل از صدور مجوز تخلف محسوب شده و تبعات ناشی از کوتاهی و اهمال برگزار کنندگان این برنامه ها برعهده آنهاست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رفسنجان خاطر نشان کرد: این اداره با جدیت و اهتمام ویژه، تمامی فعالیتهای ذکر شده را زیر نظر داشته و در وقت معین نسبت به فعالیت افراد خاطی اقدام خواهد نمود.

برچسب ها:
واحد بازرسی و نظارت بر برپایی کنسرت های موسیقی در رفسنجان راه اندازی شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان