ثبت نام ۱۳ هزار نفر در طرح بیمه سلامت در رفسنجان‌

  • شناسه خبر: 38417
ثبت نام ۱۳ هزار نفر در طرح بیمه سلامت در رفسنجان‌

مسئول بیمه سلامت رفسنجان گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون ۱۳ هزار نفر از طریق سامانه بیمه سلامت در این طرح شرکت کرده‌اند. محسن بیجامی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۳ هزار نفر در قالب ۳ هزار و ۷۰۰ خانوار از افراد فاقد […]

خانه » آخرین اخبار » ثبت نام ۱۳ هزار نفر در طرح بیمه سلامت در رفسنجان‌

مسئول بیمه سلامت رفسنجان گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون ۱۳ هزار نفر از طریق سامانه بیمه سلامت در این طرح شرکت کرده‌اند.

محسن بیجامی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۳ هزار نفر در قالب ۳ هزار و ۷۰۰ خانوار از افراد فاقد پوشش بیمه در رفسنجان، در این طرح نام‌نویسی کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: حق بیمه هر نفر طی سال جاری در این طرح ۲۵۸ هزار تومان مصوب شده که دولت آن را به طور رایگان برای افراد پرداخت می‌کند.

بیجامی افزود: پیش بینی می‌شود در اجرای این طرح، ۲۰ هزار نفر فاقد پوشش بیمه‌ای در رفسنجان، تحت حمایت این بیمه قرار گیرند.

وی آخرین مهلت ثبت نام در این طرح را پایان اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: این بیمه تنها شامل افراد فاقد بیمه ی ساکن شهر و مناطق حاشیه ی آن از جمله خلیل آباد، ماهونک، صادق آباد و کریم آباد محقق که به تازگی به شهر ملحق شده اند ، می شود.

مسئول بیمه سلامت رفسنجان گفت: برای برخورداری و ثبت نام در طرح بیمه سلامت باید افراد دارای هویت ایرانی بوده و تحت پوشش هیچ گونه بیمه درمان یا بیمه سلامتی نباشند.

برچسب ها:
ثبت نام 13 هزار نفر در طرح بیمه سلامت در رفسنجان‌
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان