عکس/ برادر بشار اسد

  • شناسه خبر: 38378
عکس/ برادر بشار اسد

یک پایگاه خبری لبنانی با انتشار تصویری از برادر بشار اسد اعلام کرد: برخلاف اخباری که از قطع پاهای ماهر اسد منتشر شده بود وی در سلامت کامل به‌سر می‌برد. به گزارش خانه خشتی به نقل از ابنا، پایگاه خبری الحدث نیوز لبنان با انتشار عکسی از برادر رییس جمهور سوریه از سلامتی کامل وی […]

خانه » آخرین اخبار » عکس/ برادر بشار اسد
یک پایگاه خبری لبنانی با انتشار تصویری از برادر بشار اسد اعلام کرد: برخلاف اخباری که از قطع پاهای ماهر اسد منتشر شده بود وی در سلامت کامل به‌سر می‌برد.

به گزارش خانه خشتی به نقل از ابنا، پایگاه خبری الحدث نیوز لبنان با انتشار عکسی از برادر رییس جمهور سوریه از سلامتی کامل وی خبر داد.

در تصویر منتشر شده «ماهر اسد» فرمانده گارد ریاست‌جمهوری و فرمانده لشکر چهارم زرهی سوریه در کنار «رفعت عید» دبیرکل حزب آزادی خواه عربی ایستاده است.

این پایگاه خبری به مکان و زمان این عکس اشاره‌ای نکرده ولی احتمال داده که این عکس جدید باشد و تاکید کرده که برادر بشار اسد در سلامتی کامل به‌سر می‌برد.

عکس ماهر اسد که به صورت گسترده در صفحات اجتماعی منتشر شده و برخلاف اخباری که گفته‌ شده بود پاهای وی بر اثر انفجار سال ۲۰۱۲ دمشق قطع شده نشان از وضعیت مطلوب جسمانی وی دارد.

برچسب ها:
عکس/ برادر بشار اسد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان