استاد اخلاق حوزه ی علمیه در گفت و گو با خانه خشتی:

تحقق اقتصاد مقاومتی با پرهیز از تجمل گرایی و روحیه ی اسراف

  • شناسه خبر: 38349
تحقق اقتصاد مقاومتی با پرهیز از تجمل گرایی و روحیه ی اسراف

استاد اخلاق حوزه ی علمیه گفت: اقتصاد مقاومتی با تجمل گرایی و روحیه ی اسراف محقق نخواهد شد، باید یک تحول فرهنگی صورت گیرد. حجت الاسلام مسعود عالی استاد حوزه علمیه قم در گفت و گو با “خانه خشتی“، اظهار داشت: واقعیت این است که ما در مقابل هجمه فرهنگی دشمن، کاری را که باید […]

خانه » آخرین اخبار » تحقق اقتصاد مقاومتی با پرهیز از تجمل گرایی و روحیه ی اسراف

استاد اخلاق حوزه ی علمیه گفت: اقتصاد مقاومتی با تجمل گرایی و روحیه ی اسراف محقق نخواهد شد، باید یک تحول فرهنگی صورت گیرد.

حجت الاسلام مسعود عالی استاد حوزه علمیه قم در گفت و گو با “خانه خشتی“، اظهار داشت: واقعیت این است که ما در مقابل هجمه فرهنگی دشمن، کاری را که باید انجام می دادیم را انجام ندادیم.

  وی با تاکید بر این که کم کاریها موجب نفوذ بیشترفرهنگ دشمن می شود، افزود: با این شرایط طبیعی است که رهبر فرزانه انقلابدر این ۱۵ سال دائماً از تعابیری چون تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتو فرهنگی برای هشدار به مسئولان و جوانان استفاده نمایند.

عالی بیان کرد: امسال مقام معظم رهبری در مشهد مقدس از جوانان خواستند کار فرهنگی را به صورت خودجوش انجام دهند و در این زمینه منتظر دولت یا کسی نباشند، به واقع اگر جوانان بخواهند می توانند در مسائل فرهنگی کارهای بسیاری انجام دهند.

وی در خصوص اهمیت بیشتر فرهنگ بر اقتصاد خاطر نشان کرد: همانگونه که رهبر حکیم انقلاب فرمودند بحث فرهنگ مهمتر از اقتصاد است؛ واقعیت این است که اگر بخواهد کار اقتصادی نیز انجام شود بایستی یک دیدگاه فرهنگی درست وجود داشته باشد.

استاد اخلاق حوزه عملیه تصریح کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی که رهبری می خواهند، طبیعتاً با تجمل گرایی و روحیه اسراف محقق نمی شود، باید یک تحول فرهنگی و جهادی صورت بگیرد تا اقتصاد مقاومتی به منصه ظهور برسد.

برچسب ها:
استاد حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی با پرهیز از تجمل گرایی و روحیه ی اسراف خانه خشتی رفسنجان عالی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان