تشکیل انجمن خبرنگاران رفسنجان در سال ۹۳

  • شناسه خبر: 38327
تشکیل انجمن خبرنگاران رفسنجان در سال ۹۳

رییس اداره ارشاد اسلامی رفسنجان از اجرای ۱۵ طرح فرهنگی در سال ۹۳ خبر داد و گفت: برنامه های مختلف فرهنگی در سال جاری برنامه ریزی شده و با رویکرد جدید مدیر کل و پس از تأیید ایشان اجرا می شود. سعید نجفی زاده در گفت و گو با “خانه خشتی“، از تعامل بیشتر اداره […]

خانه » آخرین اخبار » تشکیل انجمن خبرنگاران رفسنجان در سال ۹۳

رییس اداره ارشاد اسلامی رفسنجان از اجرای ۱۵ طرح فرهنگی در سال ۹۳ خبر داد و گفت: برنامه های مختلف فرهنگی در سال جاری برنامه ریزی شده و با رویکرد جدید مدیر کل و پس از تأیید ایشان اجرا می شود.

سعید نجفی زاده در گفت و گو با “خانه خشتی“، از تعامل بیشتر اداره ارشاد رفسنجان با اصحاب رسانه ابراز امیدواری کرد و گفت: انجمن خبرنگاران نیز در سال ۹۳ در اداره ارشاد تشکیل می شود، تا تعداد انجمن های فرهنگی و هنری رفسنجان به ۱۲ انجمن افزایش یابد.

وی ضمن اشاره به برگزاری نشست خانواده ارشاد در رفسنجان تصریح کرد: این نشست به نمایش دستاوردهای ارشاد می پردازد و نمایشگاه مطبوعات نیز در آن برگزار خواهد شد.

نجفی زاده هم چنین از انتشار کتاب فرهنگ و هنر شهرستان خبر داد و گفت: این کتاب در حال تکمیل اطلاعات هنرمندان رفسنجان است و بزودی کار تدوین و چاپ آن به پایان می رسد.

وی افزود: شماره پیامک ۱۰۰۰۳۹۱۵۲۳۷۰۹۹ نیز از سوی این اداره آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مردمی می باشد.

برچسب ها:
اصحاب رسانه انجمن خبرنگاران رفسنجان سعید نجفی زاده مطبوعات نمایشگاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان