توسط شرکت شهرکهای صنعتی کرمان برگزار شد:

کارگاه آموزشی چالش های صنعت در مهندسی و مدیریت کیفیت

  • شناسه خبر: 38249
کارگاه آموزشی چالش های صنعت در مهندسی و مدیریت کیفیت

با حضور جمعی از مدیران وکارشناسان واحدهای صنعتی ،دانشگاهیان واساتید دانشگاه ، دوره آموزشی چالش های صنعت در مهندسی و مدیریت کیفیت توسط شرکت شهرکهای صنعتی کرمان با دعوت یکی از اساتید برجسته حوزه صنعت کشور برگزار شد. به گزارش”خانه خشتی” به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمان ، در این کارگاه آموزشی […]

خانه » آخرین اخبار » کارگاه آموزشی چالش های صنعت در مهندسی و مدیریت کیفیت

با حضور جمعی از مدیران وکارشناسان واحدهای صنعتی ،دانشگاهیان واساتید دانشگاه ، دوره آموزشی چالش های صنعت در مهندسی و مدیریت کیفیت توسط شرکت شهرکهای صنعتی کرمان با دعوت یکی از اساتید برجسته حوزه صنعت کشور برگزار شد.

به گزارش”خانه خشتی” به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمان ، در این کارگاه آموزشی یک روزه مباحثی در زمینه ضرورت های کیفیت، نحوه راهبردی و هدایت کیفیت در سازمان، نحوه پیاده سازی کنترل فرایند آماری، نحوه ایجاد رویکردهای حل مساله، نحوه ایجاد انگیزش در پرسنل، روش­های کاهش هزینه و بهبود فرایندها و روش­های ارتباط با مشتری و اندازه­گیری رضایت مشتری ارائه شد. کارگاه آموزشی چالش های صنعت در مهندسی و مدیریت کیفیت-رفسنجان

در این کارگاه که در راستای بالابردن توان تخصصی کارشناسان صنایع کوچک  استان برگزار شد ، بیش از ۳۵ واحد صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی مشارکت داشتند .

یادآور می شود برگزاری دوره های آموزشی ممیزی داخلی سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی، اصول انبار داری، تشریح الزامات و مستند سازی سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست،ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت، ممیزی داخلی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای و تخمین عدم قطعیت اندازه گیری توسط این شرکت در خرداد ماه  برنامه ریزی شده است.کارگاه آموزشی چالش های صنعت در مهندسی و مدیریت کیفیت-رفسنجان (2)

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان کارگاه آموزشی چالش های صنعت در مهندسی و مدیریت کیفیت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان