در محور رفسنجان ـ سرچشمه بی‌احتیاطی در رانندگی یک کشته بر جا گذاشت

  • شناسه خبر: 3824
در محور رفسنجان ـ سرچشمه بی‌احتیاطی در رانندگی یک کشته بر جا گذاشت

به گزارش«خانه خشتی»فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه پراید در محور رفسنجان به سرچشمه سرنشین‌ یکی از خودروها جان خود را از دست داد. سیدمحمد رضایی  با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در محور رفسنجان به سرچشمه اظهار داشت: بر اثر این تصادف که بین دو دستگاه خودروی پراید رخ داد، […]

خانه » رفسنجان » در محور رفسنجان ـ سرچشمه بی‌احتیاطی در رانندگی یک کشته بر جا گذاشت

به گزارش«خانه خشتی»فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه پراید در محور رفسنجان به سرچشمه سرنشین‌ یکی از خودروها جان خود را از دست داد.

سیدمحمد رضایی  با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در محور رفسنجان به سرچشمه اظهار داشت: بر اثر این تصادف که بین دو دستگاه خودروی پراید رخ داد، یکی از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان داد.

وی همچنین از دستگیری سارق سابقه‌دار توسط مأموران آگاهی این شهرستان خبر داد و افزود: در پی مراجعه شخصی و اظهار اینکه گوشی همراه وی در یکی از مغازه‌های بازار مرکزی به سرقت رفته است، دستگیری سارق یا سارقان در دستور پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رفسنجان خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی پس از بازرسی فیلم دوربین مداربسته و تطبیق آن با بانک اطلاعات مجرمان، سرانجام سارق را شناسایی و دستگیر کرد.

برچسب ها:
در محور رفسنجان ـ سرچشمه بی‌احتیاطی در رانندگی یک کشته بر جا گذاشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان