نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

دولت بجای حاشیه سازی و متهم کردن منتقدان پاسخگو باشد

  • شناسه خبر: 38185
دولت بجای حاشیه سازی و متهم کردن منتقدان پاسخگو باشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بجای حاشیه سازی و متهم کردن آنهایی که نقد دارند نسبت به توافقی که قرار است صورت بگیرد ترجیح بر این است که دولت اصل پاسخگویی و روشنگری را بپذیرد. به گزارش ” خانه خشتی ” به نقل از بوتیا ، الیاس نادران در خصوص برگزاری همایش […]

خانه » آخرین اخبار » دولت بجای حاشیه سازی و متهم کردن منتقدان پاسخگو باشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بجای حاشیه سازی و متهم کردن آنهایی که نقد دارند نسبت به توافقی که قرار است صورت بگیرد ترجیح بر این است که دولت اصل پاسخگویی و روشنگری را بپذیرد.

به گزارش ” خانه خشتی ” به نقل از بوتیا ، الیاس نادران در خصوص برگزاری همایش “ما دلواپسیم” و تاثیر آن بر فضای سیاسی کشور اذعان کرد: همیشه نهادهای دانشجویی پیشتاز حرکت های اجتماعی بوده اند به دلیل روشن بینی نسبت به اتفاقاتی که در کشور می افتد بیش از عامه مردم دغدغه ها و دلواپسی هایشان را منتقل می کنند.

وی افزود: اینبار هم به دلیلی نگرانی هایی که وجود دارد هم نسبت به توافق اولیه و گام هایی که طرف های مذاکره برداشتندو هم نسبت به آنچه که بناست در توافق نهایی اتفاق بیافتد .

نادران ادامه داد: دولت هم نسبت به آنچه از جانب جامعه دانشجویی ابلاغ می شود اعتنا بکند،نه فقط اقشار دانشجویی،به نظر من سوالاتی جدی است که حوزه های مختلف اجتماعی و سیاسی دارند،بجای حاشیه سازی و متهم کردن آنهایی که نقد دارند نسبت به توافقی که قرار است صورت بگیرد ترجیح بر این است که دولت اصل پاسخگویی و روشنگری را بپذیرد و تلاش کند که نسبت به آنچه که دارد اتفاق می افتد لایه های مختلف اجتماعی را قانع بکند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: این یک راه منصفانه تر و معقولانه تری است نسبت به حاشیه سازی برای منتقدین  و متهم سازی ممنتقدین توافقی که قرار است صورت بگیرد.دولت بیاید و اقدامات عملی که صورت گرفته است را منعکس بکند و از اظهارات کارشناسی نمایندگان استفاده بکند،نهادهای دانشجویی هم ساماندهی خودشان را دارند و دولت می تواند جلسات خودش را داشته باشد و دغدغه های آنها را بشناسد و با حسن نظر به آنها نگاه کند نه به عنوان یک رغیب سیاسی که از آن منظر تلاش کند از آن دفاع کند از چیزی که ممکن است با بیان کاستی های آن بشود دولت را کمک کرد که بتواند از موضع قوی تر اقدام کند و منافع ملی در جهت مذاکرات حفظ شود .

وی ادامه داد: طبیعتا اگر نهادهای دانشجویی و نمایندگان مجلس قانع شوند که آنچه که دارد صورت می گیرد در راستای  حمایت می کنند ولی وقتی بی اطلاع و کم اطلاع هستند و بجای پاسخگویی به آنها اتهام زده می شود،فضا از یک بحث کارشناسی خارج و این اولین ضرر را شامل خود دولت می کند.

نادران همچنین خاطرنشان کرد: خوب است نشست هایی چه عمومی و چه کارشناسی گذاشته شود و حتی از مدافعین مطلع هم دعوت شود که در این نشست ها دفاع کنند و امروز هم اگر کسی حاضر بود که از اتفاقات ایجاد شده دفاع کند ای کاش اعلام آمدگی می کرد و می آمدند و دلواپسی ها را پاسخ می دادند.

برچسب ها:
حاشیه سازی دولت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان