حصار کشی زمین خالی در محدوده پلاک دولتی + عکس

  • شناسه خبر: 38143
حصار کشی زمین خالی در محدوده پلاک دولتی + عکس

بنا به اخبار واصله در خصوص حصار کشی زمین خالی در محدوده پلاک دولتی جنب زندان رفسنجان و مراجعه به محل فوق الذکر به موارد سئوال برانگیزی برخوردیم . به گزارش “خانه خشتی” به نقل از روراستی، زمین فوق مساحت تقریبی ۱۳۰تا ۱۴۰ هزار متر مربع یعنی ۱۳ تا ۱۴ هکتار را شامل می شود […]

خانه » آخرین اخبار » حصار کشی زمین خالی در محدوده پلاک دولتی + عکس

بنا به اخبار واصله در خصوص حصار کشی زمین خالی در محدوده پلاک دولتی جنب زندان رفسنجان و مراجعه به محل فوق الذکر به موارد سئوال برانگیزی برخوردیم .

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از روراستی، زمین فوق مساحت تقریبی ۱۳۰تا ۱۴۰ هزار متر مربع یعنی ۱۳ تا ۱۴ هکتار را شامل می شود که دور زمین خاک ریز بلند و مرتفعی احداث شده و عملیلت حصار کشی در پشت خاک ریز به نحوی در حال انجام است که این اقدام از نظرها پنهان بماند؛ سرعت عمل و تعداد افراد مشغول در حصار کشی نیز باعث حساسیت مضاعف گردیده است .

از آن جا که بحث صیانت  از اراضی دولتی و عمومی بسیار مهم می باشد ان شاا.. دستگاه های متولی مثل فرمانداری ، اداره راه و شهر سازی ، اداره اطلاعات و شورای شهر و شهرداری به این مهم توجه نمایند تا خدایی نکرده حقوقی از بیت المال و دولت تضعیع نگردد ما ضمن پیگیری موضوع فوق آماده ایم تا اخبار لازم و صحیح در این خصوص را در اختیار افکار عمومی قرار دهیم .

P1090386  P1090398 P1090405 P1090433

برچسب ها:
حصار کشی زمین خالی در محدوده پلاک دولتی + عکس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان