دهمین پیاده روی حرمت در کوهستان های شهربابک برگزار شد+عکس

  • شناسه خبر: 38075
دهمین  پیاده روی حرمت در کوهستان های شهربابک برگزار شد+عکس

به گزارش “خانه خشتی”، مسئول سبک کونگ فوتوآ-۲۱ رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، گفت: این پیاده روی هر ساله در مسافت های ۱۰۰ تا ۱۱۰ کیلومتری و با یاد استاد دکتر احمد سلامی بنیانگذار سبک کونگ فوتو آ-۲۱ در ایران برگزار می شود. حسین محمودی افزود: امسال و به مناسبت روز […]

خانه » آخرین اخبار » دهمین پیاده روی حرمت در کوهستان های شهربابک برگزار شد+عکس

به گزارش “خانه خشتی”، مسئول سبک کونگ فوتوآ-۲۱ رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، گفت: این پیاده روی هر ساله در مسافت های ۱۰۰ تا ۱۱۰ کیلومتری و با یاد استاد دکتر احمد سلامی بنیانگذار سبک کونگ فوتو آ-۲۱ در ایران برگزار می شود.

حسین محمودی افزود: امسال و به مناسبت روز ملی خلیج فارس ۱۲۴ نفر از مربیان و پیشکسوتان منطقه جنوب شرق شامل استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و یزد  در رشته کونگ فوتوآ-۲۱در این راه پیمایی حضور یافتند.

پیاده روی و کوهپیمایی (24)

وی ادامه داد: این پیاده روی با شعار عزم ملی، رزم ملی و با هدف  حرمت به ادب ، خود شناسی خود و خود سازی تا قرب الهی، حرمت به سیره پیامبران،امامان،عارفان،دانشمندان و شهدای راه حق، حرمت به پدران ، مادران ، سالمندان ، پیشکسوتان ، مربیان و معلمان که چراغ راه هدایت بشراند و حرمت به پدر تاریخ ایران استاد محمد ابراهیم باستانی پاریزی، حرمت به سال اقصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با شناساندن ورزش رزمی ملی ایرانیان، حرمت به تلاش و پشتکار بنیان گذار کانگ فو توآ-۲۱ در اخذ رای دیوان عدالت اداری مبنی برحفظ نام کانگ فو بر سبک های فدراسیون، حرمت به هفت مایگاه : فیزیولوژی و …، حرمت به تحصیل علم و دانش و پژوهش و تحقیق با برگذاری مجدانه کنگره های علمی فرهنگی ورزشی، حرمت به حر کت با ایجاد دانشکده ها و باشگاهها و تلاش به حرکت همراهان و مربیان در مسائل فرهنگی اقتصادی ،اجتماعی . و…، حرمت به فلسفه انسان ساز طریقت دانایی و جاری کردن عملی آن در زندگی، حرمت به کار و کارگر و تقویت روحیه خود باوری برای سربلندی میهن عزیزمان ایران و پاسداشت نام خلیج همیشه فارس برگزار شد.

پیاده روی و کوهپیمایی (45) پیاده روی و کوهپیمایی (49) پیاده روی و کوهپیمایی (43) پیاده روی و کوهپیمایی (14) پیاده روی و کوهپیمایی (10) پیاده روی و کوهپیمایی (29) پیاده روی و کوهپیمایی (23)

برچسب ها:
جنوب شرق حرمت دهمین پیاده روی حرمت در کوهستان های شهربابک برگزار شد+عکس رفسنجان شهربابک کونگ فوتوآ-21
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علي

    واقعا درود به همت اين مردان كه افتخار مي آفرينند و به جاي دنبال مدال رفتن درس آزادگي به مردم ميدهند جا دارد از اين عزيزان تجليل شود . با تشكر از سايت خانه خشتي كه اطلاع رساني ميكنند دست مريضاد .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان