نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

وحدت ملی ایران با کاهش ارزش پول ملی، آسیب ندیده است

  • شناسه خبر: 38023
وحدت ملی ایران با کاهش ارزش پول ملی، آسیب ندیده است

به گزارش “خانه خشتی”، نائب رئیس مجلس شوای اسلامی گفت : امروز مشکلات زیادی دامن گیر مردم ایران است ، امروز مردم با کاهش ارزش پول ملی هزینه زندگی شان افزایش پیدا کرده است اما وحدت ملی ما ایرانیان آسیب ندیده است. به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی در جمع نمازگزاران […]

خانه » آخرین اخبار » وحدت ملی ایران با کاهش ارزش پول ملی، آسیب ندیده است

به گزارش “خانه خشتی”، نائب رئیس مجلس شوای اسلامی گفت : امروز مشکلات زیادی دامن گیر مردم ایران است ، امروز مردم با کاهش ارزش پول ملی هزینه زندگی شان افزایش پیدا کرده است اما وحدت ملی ما ایرانیان آسیب ندیده است.

به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی در جمع نمازگزاران و خانواده ایثارگران رفسنجان افزود : آنچه وحدت ملی را حفظ کرده است ، فرهنگ ، دین  و پیوند مردم با رهبری است.

وی تصریح کرد : دفاع مقدس ، استقلال ، مردم دلسوز و دوستداران انقلاب و نظام از سرمایه های بزرگ ایران اسلامی هستند و مردم آگاه باشند که فرهنگ کار و تلاش و فرهنگ تولید کالا با بهترین کیفیت و کمترین هزینه رویکرد جدید پیدا کرد و این تولید می تواند راه واردات را ببندد و راه صادرات را داشته باشیم.

ترابی به ظرفیتهای کشور از جمله کشاورزی ، بافت ترمه ها و تولید کالاهای با ارزش  و معماری ایران اسلامی که نمونه آنها در دنیا یافت نمی شود اشاره و عنوان کرد : حفر قنات در ۳ هزار سال پیش نمونه دانش و علمی است که استحصال آب های زیرزمینی به سطح زمین بدون عامل فشار است و توسط فکر خلاقانه اشخاصی بود که امروزه بهترین مقاله ها برای استفاده از آبهای زیرزمین  با روش قنات نوشته شده اس.

وی تصریح کرد : بایستی در ایران نقاط مستعد آب و خاک و جاهایی که نیاز است را شناسایی کرد.

وی خاطرنشان کرد : انرژی هسته ای تنها انرژی جایگزین انرژی فسیل است که نظام ایران این خط را شکست و وارد این فن آوری شد.

ابوترابی افزود : زمانی میتوان به اشتغال پایدار رسید که کشور با کمترین هزینه ها و برای تولید ملی و تولید ثروت بدست مردم مسیر را به سمت کار و تولید هدایت کنیم و اینها در اصل اقتصاد مقاومتی تبیین شده است.

وی گفت : ایران اسلامی برگهای زرین فراوانی دارد و در این کارنامه ۳۵ ساله انقلاب ، پیروزیهای بی شماری داشته است اما در کنار این نقطه های اوج ضعف ها و کاستی هایی وجود دارد که امری طبیعی است.

وی افزود : در دوران عمر شیرخوارگی ، کودکی و نوجوانی و جوانی در ۳۳ سال قبل با انواع توطئه ها و دشمنی ها از سوی قدرتهای بزرگ مواجه بود.

وی به جنگ ۸ ساله دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد : این جنگ از زوایای مختلفی ، حادثه استثنایی و رویداد بزرگ در تاریخ ایران و منطقه با دستاوردهای غیر قابل تصور است و در حالی این جنگ آغاز شد که در دوران شیر خوارگی به سر می برد و در آنزمان در برخی از نقاط کشور جریانهای ضد انقلابی و جریان نفاق و توطئه و ایجاد چالش توسط مستکبرین به راه افتاده بود  و ناگهان از زمین و آسمان توسط این زورگویان عالم  بر ایران حمله ور شدند.

ابوترابی تصریح کرد : بر این اساس جنگ به مدت ۸ سال طول کشید که دنیای استکبار جهانی به پایان جنگ فکر نمی کردند بلکه به پیروزی بر ایران فکر می کردند.

وی خاطرنشان کرد : همه قدرتها و نیروهای نظامی و دلارهای نفتی ، تسلیحات و تجهیزات نظامی مدرن وارد جنگ ویرانگر موشکی و میکروبی و شیمیایی شدند و دردورترین نقاط ایران از جمله منطقه حلبچه به بمباران هوایی و شیمیایی و قتل عام پرداختند و جامعه جهانی ساکت و خاموش ماند و دمی از حقوق بشر نزدند برای اینکه می خواستند نظام ایران اسلامی را از پای دراورند.

وی خاطرنشان کرد : در صورتی که امروز در سوریه گزارش می دهند که مجروح شیمیایی داریم و برای متهم کردن دولت سوریه ، به خاطر استفاده از سلاحهای شیمیایی تحریمهای جهانی علیه آن کشور به کار می برند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : اما در ایران ، قدرت خداوند و تلاش پرچمداران ، رزمندگان و شهدای عالی قدر و حمایتهای خانواده ها در پشت جبهه ها باعث پیروزی ایران شد.

وی اظهار داشت : خداوند در سالهای دفاع مقدس ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۹ سعادتی به شهدای انقلاب و جانبازان و رزمندگان صبور داد که پرچمداران نظام باشند این در حالی است که  حضور در جنگ و خدمت به خلق خدا آرزوی همه انبیاء و اولیاء خداوند ( پرچمدار نظام اسلامی بودن ) بوده است.

حجت الاسلام محمد حسن ترابی گفت : اینکه می بینید سردار شهید محمدی پور که به حق نامش را به شهید عارف نامیده اند به این دلیل است که گفته بود اولین کسی را که در آخرت شفاعت خواهم کرد کسی است که مرا به مقام شهادت برساند .

وی به شکنجه های سخت نیروهای بعثی در زندانهای عراق اشاره کرد و گفت : اسارت قطعه ای از بهشت است چرا که اسرای ما در اسارت شکنجه ها را تحمل می کردند و روحیه انقلابی و اسلامی خود را حفظ می کردند و در آنجا آمار از بیماران روانی و افسردگی دیده نمی شد .

ترابی خاطرنشان کرد : دفاع مقدس قله بلندی در تاریخ جهان  و ایران است مگر از یاد می رود و فراموش می شود ، این شهدا برکاتی هستند که در جبهه های جنگ علیه باطل جنگیدند و امروز نیز با بدنهای مطهرشان ایران را حیات بخشیده اند و فرهنگ زنده بودن مساجد و حسینیه ها و مزارهای شهدا در روزهای جمعه به عطر شهداست و این عطر تا ابد موج می زند.

برچسب ها:
ابوترابی فرد ایثارگران نمازگزاران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان