سالن ورزشی ۹ دی رفسنجان نیمه کاره رها شده است + تصاویر

  • شناسه خبر: 37970
سالن ورزشی ۹ دی رفسنجان نیمه کاره رها شده است + تصاویر

سالن ورزشی ۹ دی رفسنجان ، با وجود اینکه قسمت عمده عملیات ساخت آن انجام شده، به دلیل کمبود اعتبارات نیمه تمام رها شده است. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، سالن ورزشی ۹ دی رفسنجان که یکی از پروژه های دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان کرمان در دولت دهم است و گلنگ آن دی ماه […]

خانه » آخرین اخبار » سالن ورزشی ۹ دی رفسنجان نیمه کاره رها شده است + تصاویر

سالن ورزشی ۹ دی رفسنجان ، با وجود اینکه قسمت عمده عملیات ساخت آن انجام شده، به دلیل کمبود اعتبارات نیمه تمام رها شده است.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، سالن ورزشی ۹ دی رفسنجان که یکی از پروژه های دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان کرمان در دولت دهم است و گلنگ آن دی ماه سال ۹۰ به طور رسمی به زمین خورده شد و اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان از اعتبارات وزارت نفت به آن اختصاص داده شد، اکنون نیمه کاره رها شده است و دیگر هیچ خبری از ادامه روند ساخت و ساز در این مکان نیست .

IMG_3562

علی رویگر مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان در گفت و گو “خانه خشتی”، اظهار داشت: این پروژه در سال ۹۱ شروع بکار کرد و با توجه به بحث تحریم ها ، گرانی و افزایش قیمت مصالح ساختمانی در شهریور ۹۱ به مشکل برخورد کرد و از سویی وزارت نفت نیز با مشکل تامین اعتبار آن مواجه شد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی این طرح، افزود: متاسفانه با توجه به بحث افزایش قیمت ها و مازاد اعتباری که باید افزایش داده می شد و اتفاق نیافتد این طرح نیمه کاره مانده است.

رویگر مطالبات پیمانکار این طرح را  ۵ هزار میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در صورت تزریق این مبلغ این طرح می تواند ظرف ۲۰ روز آینده به بهره برداری برسد.

IMG_3550

وی کفپوش، محوطه سازی و انشعابات آب و برق را از جمله عملیات باقی مانده ی طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: تا کنون سه مرتبه پیمانکار کارش را تعلیق کرده است و به دلیل عدم وجود نگهبانی احتمال سرقت تجهیزات این پروژه از جمله لوازم سرمایشی و گرمایشی که نزدیک به ۵ هزار میلیون ریال هزینه بر بوده است وجود دارد.

رویگر با اشاره به پیگیری های نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و قول مساعدت از سوی وزارن نفت در این زمینه، تصریح کرد: می طلبد که مسئولین در این زمینه رایزنی هایی داشته باشند تا هرچه سریعتر و قبل از فسخ قراداد پیمانکار، اعتبار آن تامین شود.

 IMG_3556 IMG_3554  IMG_3548 IMG_3535

برچسب ها:
سالن ورزشی 9 دی رفسنجان نیمه کاره رها شده است + تصاویر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان