مشارکت ۸ میلیارد ریالی خیران رفسنجان در امر مدرسه سازی

  • شناسه خبر: 37912
مشارکت ۸ میلیارد ریالی خیران رفسنجان در امر مدرسه سازی

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش رفسنجان گفت : سال گذشته با کمک ۸ میلیارد ریالی خیرین رفسنجان احداث چند پروژه و مدرسه در رفسنجان آغاز شد. امیر هوشنگ یوسفی پور در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی” افزود : این پروژه ها شامل سالن چند منظوره ، هنرستان فنی و حرفه […]

خانه » آخرین اخبار » مشارکت ۸ میلیارد ریالی خیران رفسنجان در امر مدرسه سازی

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش رفسنجان گفت : سال گذشته با کمک ۸ میلیارد ریالی خیرین رفسنجان احداث چند پروژه و مدرسه در رفسنجان آغاز شد.

امیر هوشنگ یوسفی پور در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی” افزود : این پروژه ها شامل سالن چند منظوره ، هنرستان فنی و حرفه ای کبوتر خان ،سالن دبستان زکیه نوق ، دبستان شش کلاسه شهید حسین روشن اسدآباد و سالن دبیرستان شهید شفیعی نوق و مجموعه ورزشی و تفریحی جعفر آباد است.

وی با اشاره به اینکه سیاست جدید مجمع خیران وزارت آموزش و پرورش تکمیل پروژه نیمه تمام دولتی توسط  خیران است تصریح کرد : مدارسی در طرح فرسوده قرار داشتند که برای توسعه کمی و ساخت و تکمیل این مدارس که بالای ۸۵ درصد رشد فیزیکی دارند  به کمک خیرین نیاز داریم .

یوسفی پور خاطرنشان کرد : براساس تصمیم گیری دولت ، پروژه های نیمه تمام مدارس که بالای ۸۵ درصد رشد فییزیکی دارند با همت خیرین تکمیل و به نام خود آنها به ثبت می رسد و این کار در رفسنجان نیز انجام خواهدشد

وی گفت : اولین مشارکت خیران در امر مدرسه سازی در رفسنجان سال ۷۷ با مبلغ اولیه  ۲ میلیارد ریال در امر احداث ، توسعه ، تجهیز و تحویل زمین اختصاص یافت .

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۸ نفرعضو مجمع خیرین مدرسه ساز رفسنجان هستند گفت : در نظر داریم در راستای نرم افزاری از جمله هومندسازی مدارس و دیگر امور از خیرین بخواهیم که مشارکت کنند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش رفسنجان اظهار داشت: آنچه موجب رشد علمی دانش‌آموزان و کسب رتبه های کشوری در المپیادهای علمی و ورزشی در سالهای گذشته شده است رویکرد توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش ، هوشمندسازی مدارس ، تجهیز کارگاه و آزمایشگاه‌ها توسط خیرین بوده است.

وی افزود : به خیرین رفسنجان پیشنهاد دادیم تا مرکز مطالعاتی خانه ریاضی و پژوهشسرا برای کارهای علمی و فن آوری در راستای ارتقاء سطح علمی دانش آموزان را در این شهرستان با همت آنها احداث کنیم .

امیر هوشنگ یوسفی پور خاطرنشان کرد : در فصل بهار امسال جشنواره تجلیل از  خیران شهرستان‌ را برگزار خواهیم کرد.

برچسب ها:
مشارکت 8 میلیارد ریالی خیران رفسنجان در امر مدرسه سازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان