آل خلیفه ۸ بحرینی را به زندان ابد محکوم کرد

  • شناسه خبر: 37843
آل خلیفه ۸ بحرینی را به زندان ابد محکوم کرد

یکی از دادگاه‌های رژیم آل خلیفه ۸ شهروند بحرینی را به اتهام فعالیت های سیاسی در منطقه “الدیر” واقع در جزیره “المحرق” در شرق منامه به حبس ابد محکوم کرد. به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از سایت جمعیت “وفاق: بحرین، حکم حبس ابد برای این شهروندان بحرینی به […]

خانه » آخرین اخبار » آل خلیفه ۸ بحرینی را به زندان ابد محکوم کرد
یکی از دادگاه‌های رژیم آل خلیفه ۸ شهروند بحرینی را به اتهام فعالیت های سیاسی در منطقه “الدیر” واقع در جزیره “المحرق” در شرق منامه به حبس ابد محکوم کرد.

به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از سایت جمعیت “وفاق: بحرین، حکم حبس ابد برای این شهروندان بحرینی به اتهام شرکت در تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه در حالی صادر می شود که مزدوران رژیم که متهم به قتل، شکنجه و نقض آشکار حقوق شهروندان هستند، همواره به آسانی از جنایاتشان تبرئه می شوند.

از سوی دیگر شکایت زندانیان از شکنجه، اعمال فشار، ضرب و شتم و اعترافات اجباری بدون رسیدگی دادگاه های وابسته به رژیم آل خلیفه همچنان ادامه دارد.

پیش از این کمیته حقیقت یاب شریف بسیونی که به دستور خود پادشاه بحرین تشکیل شده بود، در گزارش خود به محاکمه بی اساس معترضان اشاره کرده بود. کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل نیز دادگاه های بحرین را محلی برای ظلم سیاسی می داند. سازمان عفو بین الملل عدالت را در رژیم آل خلیفه را دروغین نامیده و گزارش سازمان دیده بان حقوق بشر نیزمی گوید: هیچ عدالتی در بحرین به چشم نمی خورد.

جامعه بین الملل با صدور بیانیه ای که ۴۷ کشورعضو شورای حقوق بشر ابتدای ماه جاری در ژنو امضا کردند، از وضعیت حقوق بشر بحرین ابراز نگرانی کرده و آن را نگران کننده و خطرناک عنوان کرده است.

جمعیت وفاق بحرین اعلام کرد: صدور چنین احکام انتقام جویانه ای بیانگر رواج انواع نقض حقوق بشر در حق بازداشت شدگان وعدم رعایت حقوق زندانیان سیاسی در مراحل بازجویی و محاکمه در دادگاه ها است.

برچسب ها:
آل خلیفه 8 بحرینی را به زندان ابد محکوم کرد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان