رستوران مقوایی در تایوان+تصاویر

  • شناسه خبر: 37840
رستوران مقوایی در تایوان+تصاویر

یک طراح با استفاده از مقوا همه وسایل مورد نیاز یک رستوران را تولید کرد. به گزارش “خانه خشتی”، «هوآنگ فانگ‌لیانگ» طراح رستوران «کارتون‌کینگ» در تایوان است؛ تمام وسایل، سقف، دیوارها، فنجان، کاسه، صندلی، میز و حتی لوستر در این رستوران مقوایی هستند. این طراح با اشاره به اینکه همان‌طور که از پلاستیک و چوب می‌توان […]

خانه » آخرین اخبار » رستوران مقوایی در تایوان+تصاویر

یک طراح با استفاده از مقوا همه وسایل مورد نیاز یک رستوران را تولید کرد.

به گزارش “خانه خشتی”، «هوآنگ فانگ‌لیانگ» طراح رستوران «کارتون‌کینگ» در تایوان است؛ تمام وسایل، سقف، دیوارها، فنجان، کاسه، صندلی، میز و حتی لوستر در این رستوران مقوایی هستند.

این طراح با اشاره به اینکه همان‌طور که از پلاستیک و چوب می‌توان اشیایی ساخت با استفاده از کارتن‌های بازیافتی نیز می‌توان وسایل مورد نیاز را طراحی کرد؛ گفت: تمام اشیاء این رستوران یک بار مصرف هستند ولی بعد از بازیافت امکان استفاده مجدد از آن‌ها وجود دارد.

«لیانگ» در مورد استقامت وسایل کارتنی به کار رفته در این رستوران افزود: مردم در مورد قدرت و استقامت مواد نگرانی نداشته باشند چون همیشه سوال می‌کنند این میز و صندلی موجب افتادن ما نمی‌شود؟ در صورتی که برای آزمایش رئیس ما که ۱۰۰ پوند وزن دارد بر روی صندلی نشسته است و سپس یکی از پیشخدمت‌ها روی زانوی او نشست و هیچ اتفاقی نیفتاد.

منبع: فارس

برچسب ها:
رستوران مقوایی در تایوان+تصاویر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان