پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

برگزاری اولین کارگاه آموزشی فرهنگی هیئت‌های مذهبی در رفسنجان

برگزاری اولین کارگاه آموزشی فرهنگی هیئت‌های مذهبی در رفسنجان

به همت هیئت عزاداری کربلای رفسنجان نخستین کارگاه آموزشی فرهنگی ویژه اعضای هیئت‌های مذهبی ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار می‌شود.

محمد محمدی مسئول اجرای کارگاه آموزشی فرهنگی ویژه اعضای هیئت‌های مذهبی در رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی”، اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی اساتیدی همچون حجج‌اسلام سیدمحمد انجوی‌نژاد و سیدحسین آقامیری و مداح اهل‌بیت (ع) مجتبی رمضانی از مداحان برجسته کشوری به مباحث نحوه برگزاری بهتر آیین عزاداری، مدیریت در هیئت و هیئت‌داری و ترویج فرهنگ شهادت طلبی در هیئت‌های مذهبی می‌پردازد.

وی بالا بردن سطح کیفیت عملکرد خدام نسبت به مردم و معرفت آنها به ساحت مقدس معصومین را از اهداف این کارگاه برشمرد و گفت: در این برنامه ی دو روزه با بکارگیری اساتید برجسته به صورت تخصصی به آسیب شناسی هیات های مذهبی پرداخته می شود.

وی افزود: در حاشیه برگزاری این کارگاه به منظور ارتقای سطح کیفی هیئت‌ها نشست‌های تخصصی با موضوع سایبری و محیط چند رسانه‌ای، تبلیغات در هیئت و دکوراسیون داخلی در فضای برگزاری مراسم هیئت با حضور اساتیدی از کانون رهپویان وصال شیراز ویژه اعضای هیئت‌های مذهبی نیز در نظر گرفته شده است.

خروج از نسخه موبایل