برگزاری اولین کارگاه آموزشی فرهنگی هیئت‌های مذهبی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 37837
برگزاری اولین کارگاه آموزشی فرهنگی هیئت‌های مذهبی در رفسنجان

به همت هیئت عزاداری کربلای رفسنجان نخستین کارگاه آموزشی فرهنگی ویژه اعضای هیئت‌های مذهبی ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار می‌شود. محمد محمدی مسئول اجرای کارگاه آموزشی فرهنگی ویژه اعضای هیئت‌های مذهبی در رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی”، اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی اساتیدی همچون […]

خانه » آخرین اخبار » برگزاری اولین کارگاه آموزشی فرهنگی هیئت‌های مذهبی در رفسنجان

به همت هیئت عزاداری کربلای رفسنجان نخستین کارگاه آموزشی فرهنگی ویژه اعضای هیئت‌های مذهبی ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار می‌شود.

محمد محمدی مسئول اجرای کارگاه آموزشی فرهنگی ویژه اعضای هیئت‌های مذهبی در رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی”، اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی اساتیدی همچون حجج‌اسلام سیدمحمد انجوی‌نژاد و سیدحسین آقامیری و مداح اهل‌بیت (ع) مجتبی رمضانی از مداحان برجسته کشوری به مباحث نحوه برگزاری بهتر آیین عزاداری، مدیریت در هیئت و هیئت‌داری و ترویج فرهنگ شهادت طلبی در هیئت‌های مذهبی می‌پردازد.

وی بالا بردن سطح کیفیت عملکرد خدام نسبت به مردم و معرفت آنها به ساحت مقدس معصومین را از اهداف این کارگاه برشمرد و گفت: در این برنامه ی دو روزه با بکارگیری اساتید برجسته به صورت تخصصی به آسیب شناسی هیات های مذهبی پرداخته می شود.

وی افزود: در حاشیه برگزاری این کارگاه به منظور ارتقای سطح کیفی هیئت‌ها نشست‌های تخصصی با موضوع سایبری و محیط چند رسانه‌ای، تبلیغات در هیئت و دکوراسیون داخلی در فضای برگزاری مراسم هیئت با حضور اساتیدی از کانون رهپویان وصال شیراز ویژه اعضای هیئت‌های مذهبی نیز در نظر گرفته شده است.

برچسب ها:
برگزاری اولین کارگاه آموزشی فرهنگی هیئت‌های مذهبی در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان