تخریب مسجد هزار ساله در بحرین + عکس

  • شناسه خبر: 37828
تخریب مسجد هزار ساله در بحرین + عکس

ادامه حملات مزدوران رژیم آل خلیفه به مسجد تاریخی “صعصعه بن صوحان” از صحابی پیامبر (ص)، و جلوگیری از تعمیر و یا بازسازی آن، این مکان مقدس و زیارتگاه را به مکان متروکه ای تبدیل کرده است. به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سایت جمعیت وفاق بحرین نوشت: تجاوزات برنامه ریزی […]

خانه » آخرین اخبار » تخریب مسجد هزار ساله در بحرین + عکس
ادامه حملات مزدوران رژیم آل خلیفه به مسجد تاریخی “صعصعه بن صوحان” از صحابی پیامبر (ص)، و جلوگیری از تعمیر و یا بازسازی آن، این مکان مقدس و زیارتگاه را به مکان متروکه ای تبدیل کرده است.

به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سایت جمعیت وفاق بحرین نوشت: تجاوزات برنامه ریزی شده علیه مسجد صحابی گرانقدر پیامبر (ص) صعصعه بن صوحان العبدی در منطقه عسکر در سایه سکوت نهادهای رسمی ادامه یافت، که این سکوت بیانگر رضایت و حمایت غیر علنی از اینگونه اقدامات است؛ تا جایی که در حمله اخیر شیشه های مسجد شکسته و به محتویات و مسجد آسیب وارد شد.

قدمت این مسجد بیش از هزار سال است.

این مسجد تا پیش از این، یکی از زیارتگاه های مردم بحرین و کسانی بود که از مناطق مختلف دنیا به بحرین سفر می کردند؛ اما اکنون به علت حملات مزدوران تحت حمایت رژیم آل خلیفه، این مکان مقدس به یک ویرانه و محلی متروکه تبدیل شده است.

تاکنون بارها به این مسجد حمله، و از تعمیر و بازسازی آن جلوگیری شده است.

جمعیت وفاق تاکید کرد، سکوت رژیم بحرین در برابر حملات به مسجد صعصعه بن صوحان، به معنای مشارکت در این جنایت علیه این مسجد است که تاریخ آن به صدر اسلام برمی گردد.

جمعیت وفاق ادامه سکوت نهادهای رسمی در برابر تجاوزات پی در پی علیه مساجد و اماکن مقدس را محکوم و تاکید کرد سکوت رژیم در برابر این تجاوزات، بیانگر رضایت و پذیرش رسمی این تجاوزات سازمان یافته علیه مساجد و مقدسات اسلامی است.


 

برچسب ها:
تخریب مسجد هزار ساله در بحرین + عکس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان