دانشجویان دانشگاه نرجس رتبه برتر عکاسی را کسب کردند

  • شناسه خبر: 37799
دانشجویان دانشگاه نرجس رتبه برتر عکاسی را کسب کردند

مسئول فرهنگی دانشگاه نرجس گفت: دانشجویان دانشگاه نرجس در بین دانشگاه‌های رفسنجان رتبه برتر در زمینه عکاسی را کسب کردند. به گزارش خانه خشتی، اعظم محمدرضایی مسئول فرهنگی دانشگاه نرجس رفسنجان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه طی یک سال تاسیس این دانشگاه اظهار کرد: دانشجویان این دانشگاه با حضور در مسابقات فرهنگی هنری و […]

خانه » آخرین اخبار » دانشجویان دانشگاه نرجس رتبه برتر عکاسی را کسب کردند

مسئول فرهنگی دانشگاه نرجس گفت: دانشجویان دانشگاه نرجس در بین دانشگاه‌های رفسنجان رتبه برتر در زمینه عکاسی را کسب کردند.

به گزارش خانه خشتی، اعظم محمدرضایی مسئول فرهنگی دانشگاه نرجس رفسنجان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه طی یک سال تاسیس این دانشگاه اظهار کرد: دانشجویان این دانشگاه با حضور در مسابقات فرهنگی هنری و کسب رتبه‌های برتر توانستند تلاش خود را محک بزنند به طوری که در بین دانشگاه‌های رفسنجان رتبه برتر در زمینه عکاسی توسط دانشجویان دانشگاه نرجس کسب شد.

وی ادامه داد: برگزاری نخستین نمایشگاه در محیط باز توسط دانشجویان به مناسبت هفته زن صورت گرفت و در این نمایشگاه ۱۰ غرفه شامل فرهنگی، جنگ نرم، دفاع مقدس، آشپزی، صنایع‌دستی، غرفه سلامت و … در محل پارک بانوان برپا شده بود که مورد استقبال پرشور بانوان قرار گرفت.

مسئول فرهنگی دانشگاه نرجس افزود: از این نمایشگاه که با همکاری شورای شهر و شهرداری برپا شده بود روزانه بیش از ۴۰۰ نفر از بانوان بازدید داشتند.

محمدرضایی خاطرنشان کرد: اعزام دانشجویان دانشگاه نرجس در قالب یک اتوبوس قبل از تحویل سال به اردوی راهیان نور از دیگر کارهای فرهنگی و ارزشی دانشگاه بود.

وی با بیان این‌که از دانشجویان بسیجی برتر دانشگاه‌های رفسنجان در بین دانشجویان این دانشگاه حضور دارند، تصریح کرد: از دیگر افتخارات دانشگاه انتخاب رئیس دانشگاه به عنوان پژوهشگر برتر استان است.

برچسب ها:
خانه خشتی دانشگاه نرجس رفسنجان مسئول فرهنگی دانشگاه نرجس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان