گروه سنی ۱۸ تا ۲۴ سال بیشترین آمار تصادفات در رفسنجان

  • شناسه خبر: 37773
گروه سنی ۱۸ تا ۲۴ سال بیشترین آمار تصادفات در رفسنجان

رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریتهای پزشکی رفسنجان از انجام هزار و ۳۹۰ ماموریت در رفسنجان طی فروردین ماه خبر داد. به گزارش “خانه خشتی” ، دکتر سید محسن مرتضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: اورژانس ۱۱۵ رفسنجان فرودین ماه سال جاری هزار و ۵۹ ماموریت غیر تصادفی و ۳۳۱ ماموریت تصادفی داشت که […]

خانه » آخرین اخبار » گروه سنی ۱۸ تا ۲۴ سال بیشترین آمار تصادفات در رفسنجان

رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریتهای پزشکی رفسنجان از انجام هزار و ۳۹۰ ماموریت در رفسنجان طی فروردین ماه خبر داد.

به گزارش “خانه خشتی” ، دکتر سید محسن مرتضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: اورژانس ۱۱۵ رفسنجان فرودین ماه سال جاری هزار و ۵۹ ماموریت غیر تصادفی و ۳۳۱ ماموریت تصادفی داشت که به ۵۰۵ مجروح خدمت رسانی شد.
وی افزود: از ۵۰۵ مجروح حوادث تصادفی رفسنجان در فروردین ماه ۳۸۶ مورد به مراکز درمانی منتقل، ۱۱۶ مورد خدمات سرپایی و متاسفانه پنج نفر نیز در صحنه حادثه جان باختند.
وی اضافه کرد: گروه سنی ۱۸ تا ۲۴ سال با ۱۲۰ مورد حادثه ترافیکی بیشترین آمار ماموریت های تصادفی را به خود اختصاص داده اند.
رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریتهای پزشکی رفسنجان به موتورسواران توصیه کرد: با توجه به گرم شدن هوا و افزایش تردد موتورسیکلت در معابر درون شهری موتورسواران ضمن استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین رانندگی با دقت بیشتری در معابر تردد کنند.
دکتر مرتضوی همچنین گفت: همزمان با هفته سلامت مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی رفسنجان با استقرار یک دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در محل برگزاری نماز جمعه، ضمن چک کردن فشارخون مراجعه کنندگان مشاوره و توصیه های لازم را نیزبه آنها ارائه کردند.

rums_115_news2_6601

برچسب ها:
گروه سنی 18 تا 24 سال بیشترین آمار ماموریت های تصادفی های رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان