رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی درگفت و گو با خانه خشتی مطرح کرد:

حل مشکلات اقتصادی در چهارچوب ارزش های اسلامی/ دشمن پیروز میدان اقتصاد سرمایه داری

  • شناسه خبر: 37770
حل مشکلات اقتصادی در چهارچوب ارزش های اسلامی/ دشمن پیروز میدان اقتصاد سرمایه داری

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت : اگر دولت مردان ما برای حل مشکلات اقتصادی به سراغ اقتصاد سرمایه داری روند ، پیروز این میدان دشمن خواهد بود. حسن بنیانیان در گفت و گوی اختصاصی با “خانه خشتی”، حرکت به سمت حل معضلات اقتصادی و غافل ماندن از فرهنگ را نادرست دانست […]

خانه » آخرین اخبار » حل مشکلات اقتصادی در چهارچوب ارزش های اسلامی/ دشمن پیروز میدان اقتصاد سرمایه داری

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت : اگر دولت مردان ما برای حل مشکلات اقتصادی به سراغ اقتصاد سرمایه داری روند ، پیروز این میدان دشمن خواهد بود.

حسن بنیانیان در گفت و گوی اختصاصی با “خانه خشتی”، حرکت به سمت حل معضلات اقتصادی و غافل ماندن از فرهنگ را نادرست دانست و اظهار داشت: باید در چهار چوب ارزش های اسلامی راه حل های اقتصادی بیابیم و گرنه این یک توطئه طبیعی دشمن است که برای ما مشکلات اقتصادی ایجاد کند و سپس همه را پای نظام بنویسد و نسبت به آن انزجار ایجاد کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی القای ماهواره مبنی بر وجود مشکلات اقتصادی به واسطه وجود حکومت اسلامی را نیرنگ دشمن دانست و خاطر نشان کرد: اگردولت مردان ما برای حل مشکلات اقتصادی به سراغ اقتصاد سرمایه داری روند ، پیروز این میدان دشمن خواهد بود.

وی افزود: در ذات اقتصاد سرمایه داری قربانی کردن اسلام خوابیده است مثل صفحه شطرنجی که هرراهی برویم مات می شویم.

بنیانیان بیان داشت: تاکید رهبری بر فرهنگ یعنی آنکه از طریق احیای فرهنگ اسلامی و روحیه خدمت به همنوع و نه با ابزار صرفاً مادی، کارگر را خدمتگزار اقتصاد کنیم .

وی خاطر نشان کرد: برای اینکه این اتفاق بیافتد اول مدیران باید از خودشون شروع کنند و با گذشت، ایثار و تلاش نشان دهند که عاشق کشورند و بطو طبیعی کارگر هم متاثر از او خواهد شد، مانند همان اتفاقی که در دفاع مقدس افتاد و فرمانده بسیجی اول خودش جانش را بر کف دست گذاشت.

بنیانیان مساله اقتصاد را نگرانی عامه ی مردم دانست و گفت: از آنجایی که رهبرفرزانه انقلاب باید جامعه را به سمت اهداف هدایت نمایند هم نگران اقتصاد و هم نگران مساله ی فرهنگ می باشند.

وی با اشاره به تسلط رهبری بر امور کشور خاطرنشان کرد: ایشان به خوبی  میدانند که دشمن تلاش می کند تا هر روز با ایجاد مساله ای برای کشور، مدیران را از تهدیدات فرهنگی غافل نماید و آنها را با بهانه های مختلف از جمله انرژی هسته ای ، حقوق بشر و … درگیر می کند .

این مسئول تصریح کرد: با غفلت از تهدیدات فرهنگی در یک زمانی متوجه می شویم که نسل جدید ما را نمی پذیرد ، گرایشات دینی در آنان به شدت تضعیف شده و یا دین منهای سیاست در انها شکل گرفته است، اینها خطراتی است که انقلاب ما را تهدید می کند.

برچسب ها:
حل مشکلات اقتصادی در چهارچوب ارزش های اسلامی/ دشمن پیروز میدان اقتصاد سرمایه داری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان