امام جمعه کوهبنان دار فانی را وداع گفت

  • شناسه خبر: 37730
امام جمعه کوهبنان دار فانی را وداع گفت

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از توتیا ، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا امام جمعه کوهبنان که صبح امروز بر اثر سانحه تصادف مجروح و به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده بود، دقایقی پیش بر اثر شدت جراحات وارده در سن ۵۸ سالگی دار فانی را وداع گفت. به همین مناسبت و در پیامی فرمانداری، […]

خانه » آخرین اخبار » امام جمعه کوهبنان دار فانی را وداع گفت

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از توتیا ، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا امام جمعه کوهبنان که صبح امروز بر اثر سانحه تصادف مجروح و به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده بود، دقایقی پیش بر اثر شدت جراحات وارده در سن ۵۸ سالگی دار فانی را وداع گفت.

به همین مناسبت و در پیامی فرمانداری، نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، جامعه روحانیت، اداره تبلیغات اسلامی و شوراهای مذهبی، ناحیه مقاومت سپاه، فرماندهی انتظامی، دادگستری، اداره آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان و شهرداری و شورای شهر کوهبنان این ضایعه دردناک را به مردم کوهبنان، رفسنجان و کشکوئیه تسلیت گفتند.

مراسم تشییع پیکر امام جمعه فقید کوهبنان عصر امروز از محل برگزاری نماز جمعه کوهبنان تا حرم مطهر امامزاده سلیمان‌شاه و گلزار شهدا برگزار و در ادامه برای خاکسپاری به زادگاهش در کشکوئیه رفسنجان منتقل می‌شود.

برچسب ها:
امام جمعه امام جمعه کوهبنان دار فانی را وداع گفت خانه خشتی رفسنجان کوهبنان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان