موفقیت «شیار ۱۴۳» غیر قابل پیش بینی بود

  • شناسه خبر: 37439
موفقیت «شیار ۱۴۳» غیر قابل پیش بینی بود

به گزارش خانه خشتی، ابوذر پورمحمدی دیگر تهیه کننده «شیار ۱۴۳» در گفت و گو با خبرنگار ما، موفقیت فیلم را غیر قابل پیش بینی تصور کرد و گفت: با وجود ابراز نا امیدی دیگران از ساخت فیلمی با موضوع دفاع مقدس، بر آن شدیم تا با توکل به خدا و طبق وظیفه ای که […]

خانه » آخرین اخبار » موفقیت «شیار ۱۴۳» غیر قابل پیش بینی بود

به گزارش خانه خشتی، ابوذر پورمحمدی دیگر تهیه کننده «شیار ۱۴۳» در گفت و گو با خبرنگار ما، موفقیت فیلم را غیر قابل پیش بینی تصور کرد و گفت: با وجود ابراز نا امیدی دیگران از ساخت فیلمی با موضوع دفاع مقدس، بر آن شدیم تا با توکل به خدا و طبق وظیفه ای که داشتیم، از میان موضوعات مختلف آن را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: در همه صحنه های ساخت فیلم، لطف خداوند شامل حال ما شد و همه چیز به خدمت فیلم در آمد و اصلاً تصور نمی کردیم در جشنواره فیلم فجر این گونه بدرخشیم.

پورمحمدی اظهار داشت: سیمرغ آراء مردمی از جوایزی است که همه فیلم ها به دنبال آن هستند، و خدا را شاکریم که این سیمرغ نصیب فیلم «شیار ۱۴۳» شد.

وی برخورد و استقبال مردم را بسیار فوق العاده بیان کرد و گفت: قصدمان از برگزاری اکران های مختلف، بالا بردن مادران شهید است نه عوامل؛ تأثیر فیلم به حدی است که حال همگی پس از تماشای آن تغییر می کند.

تهیه کننده فیلم «شیار ۱۴۳» هم چنین از مناسب بودن فضای معدن مس و روستاهای اطراف آن برای تصویربرداری، ابراز امیدواری کرد و گفت: تبدیل خاک به مس در این معدن، تداعی کننده این است که خاک وجود مادر به مس تبدیل می شود و فرزند وی نیز از دل خاک بیرون می آید.

پورمحمدی افزود: دست نخورده بودن فضای روستاهای مغوییه، مانی و میمند نیز به استقبال فیلم آمد و فضای آن را به زمان گذشته نزدیک کرد.

برچسب ها:
ابوذر پور محمدی شیار 143
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان