با حضور عوامل این فیلم

” شیار ۱۴۳ ” در رفسنجان اکران شد

  • شناسه خبر: 37408
” شیار ۱۴۳ ” در رفسنجان اکران شد

فیلم “شیار ۱۴۳” امروز دوم اردیبهشت با حضور عوامل این فیلم و جمعی از مسئولین و مادران شهدای رفسنجان در سینما گلستان امین این شهر اکران شد. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، ساخت و فیلمبرداری این فیلم که روایتگر زندگی مادر شهید “محمد جعفر رضایی” از شهدای شهرستان رفسنجان است در تیر ماه سال گذشته با […]

خانه » آخرین اخبار » ” شیار ۱۴۳ ” در رفسنجان اکران شد

فیلم “شیار ۱۴۳” امروز دوم اردیبهشت با حضور عوامل این فیلم و جمعی از مسئولین و مادران شهدای رفسنجان در سینما گلستان امین این شهر اکران شد.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، ساخت و فیلمبرداری این فیلم که روایتگر زندگی مادر شهید “محمد جعفر رضایی” از شهدای شهرستان رفسنجان است در تیر ماه سال گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.

این فیلم به کارگردانی خانم نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی در شهر سرچشمه رفسنجان ساخته شد.

نرگس آبیاردرآیین اکران این فیلم در رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت : داستان فیلم برگرفته از رمانی به نام چشم سوم است.

وی تصریح کرد : این داستان به این صورت است که زنی چشم به راه فرزندش است و در قالب امتحان بزرگ الهی خبر خوبی به او می‌رسد.

آبیار با بیان اینکه در دنیا کسی دلسوزتر از مادر وجود ندارد به نقش مادران شهدا اشاره کرد و گفت : مادران رزمنده ها و شهدا در پشت جبهه ها زجرها و مصائب بزرگی را متحمل شدند و به همین واسطه روحشان بزرگ شد.

برچسب ها:
" شیار 143 " با حضور عوامل این فیلم در رفسنجان اکران شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان