پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

تقدیر دانش آموزان رفسنجانی از مادران با اهدای نقاشی + عکس

یکشنبه ۳۱ فروردین مجموعه فرهنگی عمارت امین شهرستان رفسنجان به مناسبت تولد صدیقه طاهره و روز بزرگداشت مقام مادر جشنی به همراه ۸۰ دانش آموز دختر و پسر شهرستان در محل این عمارت برگزار کرد.

اکبر غلامرضایی مدیر عمارت امین رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی”، تقدیر دانش آموزان از مادران با اهدای نقاشی هایی که با ذهن خلاق خود با موضوع مادر ترسیم کرده و تقدیم مادران خود نمودند را اولین کار فرهنگی مجموعه عمارت امین عنوان کرد و بیان داشت: در این مراسم نقاشی های دانش اموزان در یک گالری جمع آوری شد در پایان دانش اموزان نقاشی های خود را تقدیم به مادران نمودند.

وی مبنای کار مجموعه فرهنگی امین رفسنجان در سال ۹۳ را برگزاری همایش ها با عناوین مختلف برای آموزش مسائل تربیتی و اخلاقی دانست و گفت:برگزاری یکسری کلاس های آموزش و استفاده از فضاهای موجود عمارت در برنامه کار امسال قرار دارد.

غلامرضایی انجام کار فرهنگی اساسی بر مبنای پیام رهبر فرزانه انقلاب در سال جدید را نیازمند حرکت جهادی دانست و خاطر نشان کرد: در سال جدید با محوریت مراکز فرهنگی شهرستان و در قالب پیشنهادات آنان و همچنین با حمایت خانم امین بانوی خیر رفسنجانی و مساعدت همه دستگاه های اجرایی به دنبال ارائه همایش های فرهنگی پرمحتوا خواهیم بود.

 

 

 

خروج از نسخه موبایل