آماده شدن تروریست‌ها برای حمله شیمیایی به درعا

  • شناسه خبر: 37316
آماده شدن تروریست‌ها برای حمله شیمیایی به درعا

خبرنگار شبکه العالم در سوریه از آماده شدن تروریستها برای حمله شیمیایی در شهر درعا خبر داد. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از العالم، “مازن سلمو” روز شنبه به نقل از منابع سوری تأکید کرد، گروه های مسلح در مناطق “تل شهاب”، “المزیریب”، و “الیادوده” در غرب شهر “درعا” (جنوب) در حال ساخت بمب […]

خانه » آخرین اخبار » آماده شدن تروریست‌ها برای حمله شیمیایی به درعا
خبرنگار شبکه العالم در سوریه از آماده شدن تروریستها برای حمله شیمیایی در شهر درعا خبر داد.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از العالم، “مازن سلمو” روز شنبه به نقل از منابع سوری تأکید کرد، گروه های مسلح در مناطق “تل شهاب”، “المزیریب”، و “الیادوده” در غرب شهر “درعا” (جنوب) در حال ساخت بمب های حاوی مواد شیمیایی هستند تا ساکنان این مناطق را قتل عام کنند.
مازن سلمو تأکید کرد: گروه های مسلح مجدداً در تصرف پادگان هنانو در شهر حلب ناکام ماندند، هر چند در حمله به این پادگان از انواع اسلحه استفاده و ۳ تونل را منفجر کردند .
وی خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش سوریه افراد مسلح را به جنوب شرقی پادگان کشاندند تا در تیررس آنان قرار بگیرند؛ نیروهای ارتش با همین تاکتیک توانستند ده ها تروریست را که از اعضای گرو های موسوم به “جبهه النصره” و “جبهه اسلامی” بودند ، به هلاکت برسانند و چند خودروی نظامی آنها را به غنیمت بگیرند.
ارتش سوریه همچنین در عملیاتی در مناطق مختلف شهر حلب، ده ها فرد مسلح را به هلاکت رسانده و یا زخمی کرد، و مانع نفوذ گروه های مسلح به منطقه “الزهراء” در  این شهر شد .
“عمار الکوش” عضو مجلس نمایندگان سوریه در مصاحبه با خبرنگار العالم گفت : گروه های مسلح به خوابگاه پادگان هنانو حمله کردند که ارتش سوریه حمله آنان را دفع کرد و چند خودرو را به غنیمت گرفت. نیروهای ارتش همچنان به عملیات خود برای جلوگیری از نفوذ گروه های مسلح به مناطق امن ادامه می دهند.
ارتش سوریه در استان “ریف دمشق” نیز با توپخانه سنگین مواضع گروه های مسلح را در مناطق “القدم”، “داریا”، “الزبدانی”، “الرملکا”، “کفربطنا” و “عربین” زیرآتش گرفت و درگیری ها در مناطق جوبر و الملیحه نیز همچنان ادامه دارد.
گروه های مسلح با توجه به متحمل شدن تلفات و خسارات سنگین، با گذشت زمان ضعیف تر می شوند و برای جبران شکست های خود مناطق مختلف شهرهای دمشق و حلب را با خمپاره هدف قرار می دهند، که این امر تاکنون باعث کشته و یا زخمی شدن ده ها شهروند شده است .

برچسب ها:
آماده شدن تروریست‌ها برای حمله شیمیایی به درعا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان