مردم رفسنجان فرصت «نمایشگاه ترجمه تصویری سوره مبارکه واقعه» را غنیمت بشمارند

  • شناسه خبر: 37313
مردم رفسنجان فرصت «نمایشگاه ترجمه تصویری سوره مبارکه واقعه» را غنیمت بشمارند

مجری طرح «نمایشگاه ترجمه تصویری سوره مبارکه واقعه» گفت: ۹۶ آیه سوره واقعه با رنگ روغن و در قالب ۳۱ تابلو در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است که بازدید کنندگان را در ۱۵ دقیقه با مفهوم سوره واقعه آشنا می کند. غلامعلی دم‌ساز مجری در گفت‌و‌گو با خبرنگار “خانه خشتی” اظهار داشت:  به […]

خانه » آخرین اخبار » مردم رفسنجان فرصت «نمایشگاه ترجمه تصویری سوره مبارکه واقعه» را غنیمت بشمارند

مجری طرح «نمایشگاه ترجمه تصویری سوره مبارکه واقعه» گفت: ۹۶ آیه سوره واقعه با رنگ روغن و در قالب ۳۱ تابلو در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است که بازدید کنندگان را در ۱۵ دقیقه با مفهوم سوره واقعه آشنا می کند.

غلامعلی دم‌ساز مجری در گفت‌و‌گو با خبرنگار “خانه خشتی” اظهار داشت:  به منظور ترویج فرهنگ قرآنی این نمایشگاه در شهرهای مختلف کشور کشور از جمله خراسان رضوی و سیستان بلوچستان و کرمان برگزارشده است.

P1070671

وی بیان داشت: با استقبال مردم از برگزاری نمایشگاه در شهر کرمان اقدام به برپایی آن در استان کرمان شد که ابتدا در شهر انار برگزار و این دومین نمایشگاه استان کرمان است که مقصد بعدی ما هم شهرستان زرند است.

وی عنوان کرد: اجرای این طرح برای اولین بار در جهان اسلام انجام شده است که پس از استخراج مفاهیم سوره مبارکه واقعه توسط کارشناسان قرآنی، بدست نقاشان ماهر خراسان رضوی ترسیم شده است.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اثرگذاری بیشتر مفاهیم از طریق نقاشی، افزود: در این طرح ۹۶ آیه سوره واقعه با رنگ روغن و در قالب ۳۱ تابلو به نمایش گذاشته شده است که بازدید کنندگان را در ۱۵ دقیقه با مفهوم سوره واقعه آشنا می کند.

وی به برپایی جلسات آموزشی مفاهیم قرآن کریم و تفسیر سوره در مراکزی مانند ندامتگاه از طریق پاورپوینت اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در روز ولادت بانوی گرانقدر اسلام افتتاح و اختتامیه آن مصادف با روز شکست آمریکا در طبس برگزار می‌شود.

دم‌ساز تصریح کرد: مردم این فرصت را غنیمت بشمارند، زیرا این نمایشگاه فقط همین دوره در رفسنجان دایر می‌شود و تکرار نمی‌شود.

گفتنی است؛ نمایشگاه « ترجمه تصویری سوره مبارکه واقعه» از تاریخ ۹۳/۱/۳۰ لغایت ۹۳/۲/۵ همه روزه در دو نوبت صبح و عصر در کانون فرهنگی امام خمینی (ره)(روبروی پارک جوان) در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفته است.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان مردم رفسنجان فرصت «نمایشگاه ترجمه تصویری سوره مبارکه واقعه» را غنیمت بشمارند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان