وزنه بردار معلول رفسنجانی نائب قهرمان جهان شد

  • شناسه خبر: 36919
وزنه بردار معلول رفسنجانی نائب قهرمان جهان شد

منصور پور میرزائی در دسته فوق سنگین رقابتهای وزنه برداری معلولان جهان به مدال نقره دست پیدا کرد. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، منصور پور میرزائی دلاور ارزنده کشور در وزن ۱۰۷+ ، با بالای سر بردن وزنه ۲۶۵ کیلوگرم به مدال نقره رقابتهای قهرمانی وزنه برداری معلولان در دوبی دست پیدا کرد. سیامند رحمان […]

خانه » آخرین اخبار » وزنه بردار معلول رفسنجانی نائب قهرمان جهان شد

منصور پور میرزائی در دسته فوق سنگین رقابتهای وزنه برداری معلولان جهان به مدال نقره دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، منصور پور میرزائی دلاور ارزنده کشور در وزن ۱۰۷+ ، با بالای سر بردن وزنه ۲۶۵ کیلوگرم به مدال نقره رقابتهای قهرمانی وزنه برداری معلولان در دوبی دست پیدا کرد.

سیامند رحمان ، دارنده مدال طلای پارالمپیک لندن با بالای سربردن وزنه ۲۸۵/۵ کیلوگرم به مدال طلای این رقابتها دست پیدا کرد.

رحمان ضمن کسب طلا در این وزن، ۹/۵ کیلوگرم هم رکورد جهان که در اختیار منصور پور میرزایی بود را بهبود بخشید.

در بخش جوانان نیز میثم متقیان با بالای سر بردن وزنه ۱۷۵ کیلوگرم به مدال طلا رسید. رکورد این وزنه دست خود متقیان با حد نصاب ۱۸۳ کیلوگرم است که در رقابتهای جهانی مالزی به ثبت رسیده است.

بدین ترتیب پرونده رقابت های جهانی وزنه برداری معلولین امارات برای نمایندگان کشورمان با کسب ۵ نشان طلا و یک برنز در بخش جوانان ویک طلا، ۴ نقره و یک عنوان نهمی در بخش بزرگسالان به پایان رسید.

این مسابقات با حضور ۳۳۰ ورزشکار از ۵۹ کشور جهان برگزار شد و تیم ملی کشورمان با ۱۳ وزنه بردار در دو بخش بزرگسالان و جوانان شرکت کرده بود.

برچسب ها:
وزنه بردار معلول رفسنجانی نائب قهرمان جهان شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان