نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی:

روز فن آوری هسته ای نمادی از شاهکار ملت ایران/ همه ملت و در راس آن دولت قدردان زحمات این راه باشد

  • شناسه خبر: 36862
روز فن آوری هسته ای نمادی از شاهکار ملت ایران/ همه ملت و در راس آن دولت قدردان زحمات این راه باشد

نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، ۲۰ فروردین روز فن آوری هسته ای را به عنوان یک نماد از شاهکار ملت ایران بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: لازم است که این غرور ملی به نمایش گذاشته شود. موسی غضنفرآبادی، نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی  در […]

خانه » آخرین اخبار » روز فن آوری هسته ای نمادی از شاهکار ملت ایران/ همه ملت و در راس آن دولت قدردان زحمات این راه باشد

نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، ۲۰ فروردین روز فن آوری هسته ای را به عنوان یک نماد از شاهکار ملت ایران بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: لازم است که این غرور ملی به نمایش گذاشته شود.

موسی غضنفرآبادی، نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی  در گفت و گو با “خانه خشتی”، کسب دانش روز را یکی از موضوعات مهمی دانست که بر اعتبار هر کشوری می افزاید واظهار داشت: علم و فن آوری هسته ای نیز یکی از همین موارد است که می تواند نشان حیثیت هر کشوری باشد.

وی افزود: علیرغم دشمنی دشمنان انقلاب و ملت ایران، دانشمندان این مرز بوم توانستند به این فن آوری دست پیدا کنند.

نماینده مردم شرق استان در مجلس، ۲۰ فروردین روز فن آوری هسته ای را به عنوان یک نماد از شاهکار ملت ایران بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: لازم است که هم این غرور ملی به نمایش گذاشته شود و هم مردم توجه ویژه به این روز داشته باشند و هماینکه  از کسانی در این مسیر جانشان را گذاشتند تقدیر و تشکر شود.

وی افزود: مهم است که همه ملت و در راس ان دولت قدردان زحمات کشیده شده در این راه باشد.

غضنفرآبادی روز فن آوری هسته ای را نشانه ای از هوشمندی، اقتدار، توانمندی و به حق رسیدن ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: بسیار جای افتخار دارد و همه از این پشتکار تلاشگران شهید هسته ای به خود می بالیم.

وی تصریح کرد: لازم است که این روز به نسل جدید نشان داده شود تا بدانند که وطنشان علیرغم تحریم ها، فشارها، مخالفت ها و نامردی های استکبار به این دانش مهم دست یافت و رشد یافت و امروز به عنوان یک قطب هسته ای در دنیا مطرح است.

برچسب ها:
20 فروردین فن آوری هسته ای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان