در سال گذشته؛

۱۳میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان کرمان واگذار شد

  • شناسه خبر: 36848
۱۳میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان کرمان واگذار شد

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان طرح شجره طیبه صالحین و اقتصاد مقاومتی را از نسخه های رهبر فرزانه انقلاب برای نظام برشمرد و تصریح کرد: سال گذشته سپاه استان کرمان ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در ۱۰ موضوع به بسیجیان واگذار کرده است. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی” سردار محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان در […]

خانه » آخرین اخبار » ۱۳میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان کرمان واگذار شد

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان طرح شجره طیبه صالحین و اقتصاد مقاومتی را از نسخه های رهبر فرزانه انقلاب برای نظام برشمرد و تصریح کرد: سال گذشته سپاه استان کرمان ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در ۱۰ موضوع به بسیجیان واگذار کرده است.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی” سردار محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان، پیروزی انقلاب و سردادن ندای حق از سوی مردم ایران را هراسی بر دلهای دشمنان دانست و اظهار داشت: چنین انقلابی تا آن زمان سابقه نداشت، در آن زمان که کشوری در سلطه غربی ها بود برای رهایی به شرقی ها پناه می آورد، انقلاب اسلامی شعار نه شرقی و نه غربی را سرداد.

وی افزود: اینها نگرانی دنیای کفر را در پی داشت که به دنبال کاری بودند که این حرکت مردمی را در نطفه خفه کنند.

سردار مطهری با اشاره به آیه ی ۱۲۰ سوره بقره خاطر نشان کرد: خداوند در این آیه به ما توجه می دهد که دشمن هرگز از ما راضی نخواهد شد مگر آنکه از آیینش پیروی کنیم، همانطور که در صدر اسلام شاهد توطئه های یهود و نصاری در مقابل پیامبر بودیم، در این روزها هم بازماندگان آنان به دنبال این هستند که مارا به سمت سبک زندگی و دینشان بکشانند.

وی قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران را بسیار گستاخانه برشمرد و تصریح کرد: اینها با در خواست های گناه آلودی که در این قطعنامه از ایران داشتند نهایت بی شرمی را به نمایش گذاشتند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان خاطر نشان کرد: در دهه اول انقلاب دشمن سعی کرد تا در زمینه نظامی و جنگ و با حمایت گروه های ضد انقلاب و برپایی کودتا ، انقلاب را در هم بشکند ، در آن زمان عراق بدون چراغ سبز دشمنان اصلی جرات حمله به ایران را نداشت.

وی تصرف جزایر سه گانه، لغو قرارداد ۱۹۹۵ که مرز ایران و عراق را تعیین می کرد و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی را از اهداف صدام در حمله به ایران برشمرد و با مروری بر عملیات های جنگ تحمیلی ، تصریح کرد: در پایان جنگ حقانیت جمهوری اسلامی به دنیا ثابت شد و با دلاوری و پشتیبانی مردم دشمن در اهدافی که از ابتدا مطرح کرده بود ناکام ماند .

مطهری حضور سه گردان از شهرستان رفسنجان در جنگ تحمیلی را برای مردم این شهرستان غرور آفرین دانست و گفت: مردم رفسنجان در پشتیبانی جنگ تحمیلی نیزسنگ تمام گذاشتند .

وی افزود: دشمن برای نابودی و به زمین زدن انقلاب در دهه دوم و سوم به جنگ نرم و فرهنگی گرایش یافت تا ارزش ها و باورهای اقتصادی، دینی ، فرهنگی و ملی مردم را تغییر دهد.

مطهری برپایی فتنه ۸۸ را از جمله نقشه های شوم دشمن در جنگ نرم برشمرد و گفت:  بصیر بودن کشتی بان حقیقی نظام و با اقدام عظیم مردم در ۹ دی ، دشمن را در این میدان نیز شکست خورد.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز این وظیفه ماست که دشمن را بشناسیم  و توجه کنیم که او به دنبال چیست و مطمئناً دفاع امروز کمتر از دفاع مقدس نخواهد بود و این مهم هوشیاری همه را می طلبد .

مطهری  طرح شجره طیبه صالحین و اقتصاد مقاومتی را از نسخه های رهبر فرزانه انقلاب برای نظام برشمرد و تصریح کرد: سال گذشته سپاه استان کرمان ۱۳ میلیارد تومانتسهیلات اقتصاد مقاومتی در ۱۰ موضوع به بسیجیان واگذار کرده است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان آمادگی گردان های امام حسین (ع) را از اولویت های سپاه در سال جدید عنوان کرد .

برچسب ها:
13میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان کرمان واگذار شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان